Gå til innhold

Fant en annonse, noe som ikke stemmer?

Andreasnicolai
 Share

Anbefalte innlegg

Om du ønsker anonymt å sjekke vedkommende som selger bilen kan du prøve denne linken:

http://www7.iam.no/?r=1

iam viser deg all informasjon som finnes om deg (og alle andre) på nettet!

Datatilsynet skal se på om drften er innenfor norsk lov, derfor bør du teste det før det eventuelt stenges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ønsker anonymt å sjekke vedkommende som selger bilen kan du prøve denne linken:

iam viser deg all informasjon som finnes om deg (og alle andre) på nettet!

Datatilsynet skal se på om drften er innenfor norsk lov, derfor bør du teste det før det eventuelt stenges[/quote

OI, se der ja! Den var jeg sannelig ikke klar over! genial den da! :)

Men over til trådstarter: Jeg kan ikke se noe annet ut fra denne annonsen enn at dett var et fint eksemplar e36. Er jo ingen hemmelighet at foringer\ simmeringer\ pakninger ol ryker som varmt hvetebrød på e36\ e34. Så jeg ser ikke noe mistenkelig ut fra denne annonsen.

Men fin måte du startet tråden på, d skal du ha! Ydmykt og fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har du lesestoff noen uker:

www.nettvett.no

Du ville altså syntes det var helt greit om bilen din stod tilsalgs, og finner tråder på nett som omhandler km. juks og annet oppgulp?

ikke på jakt etter lesestoff om nettvett, spurte deg hva du mente med det ;-).

Nei det ville jeg ikke likt selvsagt , prøvde lage tråd på bimmers her selv om salg men syntes det var stort sett bare negativ erfaring med salg av biler her på bimmers. Folk er mere intressert i bilder og egentlig nyere feilfrie biler til prisen av gamle og standard oppsett. Men hva mener du med oppgulp? føler du sitter med en forbindelse med dette salget jeg nå men tar sikkert feil :-).

Du tar feil. Og jeg sitter her nå men en følelse av at du liker å kverulere siden jeg må forklare betydningen av ordene jeg bruker i innleggene , men jeg tar sikkert feil :)

Jeg bare stiller spørsmål du bare unnlater svare direkte på med avfeie med mottsvar av masse lesestoff. Jeg spør deg og ikke etter fakta opplysninger rundt om. ;-):-)

Kan vi være enige om at en bil med lav km har oftest uttfyllende service hefte da?

oppgulp n1

1 det å gulpe opp

2 noe som er gulpet opp spedbarn har ofte o- / overf: ukritisk gjengivelse stilen var bare (et) o- fra et leksikon

Nettvett omfatter både kjennskap til Internett og "nett etikk". For eksempel: Hvordan skal man oppføre seg på Internett? Hvor mye informasjon om seg selv skal man oppgi på Internett? Hvor mye av informasjonen man finner på nettet er sann, og hvordan vurderer man denne?

Jeg mener akkurat det ordene betyr, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal forklare det bedre uten lesestoff.

Og nei, vi er da fortsatt ikke enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inneholder MYE feil, og er lite pålitelig. Jeg er tydeligvis bosatt på jobb, fordi jeg har firmatelefon, og ligningstallene mine for 2007 er oppgitt uten årstall, så inntekten min for 2007 er den "jeg har idag". Siden gjengir heller ikke annen info enn hva som er på skattelistene og telefonkatalogen.no, og gjerne resultatene etter et kjapt auto søk etter navnet i en søkemotor. Og graver sålangt jeg kan se, ikke fram info fra facebook eller andre slike sider. Jeg vet at det finnes mye mer info om meg på nettet enn det.. Hvis du vet hvor, og hva du skal søke etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...