Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19192196

(=

75 000 er en urealistisk pris på den bilen.

Om du SKAL ha den ut på finn og få den solgt igjennom finn så er det greit det, vært å tatt opp lån i dag, får penga i morra. Men vent så lenge du gidder, 75 får du aldri for den (=

Jeg hadde tenkt å ringe deg NUH, men da tar jeg det her.

Byr deg 60 000 for bilen med 2 nye bærekuler foran og stabstagforingen bytta

58000 om jeg må gjøre dette selv.

Da har du alikevel fått godt betalt for bilen føler jeg.

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den var jo godt fulgt opp i service og lav km stand. Men prisen da for 70 lapper så får du en grei E39. Og da med den gode kjørekomforten osvosv.

Skrevet

Men, altså. Er skeptisk til E39 men vet ikke hvorfor?

70 000 er prisen som står^^ Er det ikke 8% som er prutnings"tips" a?

++. Må da være mulig å få den ned litt? Fet farge og motor ;D

Skrevet

den svarte fra Stavanger er ganske så strøken, bilen står ofte rett utenfor huset der jeg bor. Den er hvertfall dønn orginal så er ikke så gærn pris på den.

Skrevet

Nei, der ser du. Sats på den i Stavanger du Clerion ! Få Kosaisan til å se på den for deg. Om han er en hyggelig å blid bimmers, så gjør han det.

Heller ha en strøken orginal enn en litt shabby uorginal. Min mening værtfall. For 20 lapper så kan du gjøre utrolig mye med bilen.

Skrevet

jeg kan ta og se over den imorgen da står den nok der igjen siden hu fruen jobber visst i barnehagen her.

Skrevet

jepp, Jo kan se om jeg får mulighet nå kan ta og ringe hu etter jeg har vært og hentet dama fra jobb ;). Så kan jeg ta og sende deg PM etterpå ;)

Skrevet

Send meg melding på 95138215 du^^

Henter den til helga om den er bra =p

Sjekk hjullager og dill og dall slikt også da. Vet sikkert litt hva du skal se etter sant?^^

Skrevet

Sjekk hjullager og dill og dall slikt også da. Vet sikkert litt hva du skal se etter sant?^^

Hvorfor bekymrer du deg så mye for sånne småting?

Kjøper du bmw så er det første du ser etter motor/gir, alt elektronisk(varme/klima er veldig viktig) også ser du etter Rust da seff. bærekule, en foring her og en foring der er jo småtteri som kan bli ødelagt 2dager etter du har kjøpt/prøvekjørt bilen.

Likte den svarte jeg, veldig billig og ser ut som en fin bil. ;)

Skrevet

Hvorfor bekymrer du deg så mye for sånne småting?

Kjøper du bmw så er det første du ser etter motor/gir, alt elektronisk(varme/klima er veldig viktig) også ser du etter Rust da seff. bærekule, en foring her og en foring der er jo småtteri som kan bli ødelagt 2dager etter du har kjøpt/prøvekjørt bilen.

Likte den svarte jeg, veldig billig og ser ut som en fin bil. ;)

Men gjør ingen ting om alt er i orden heller =p

Hehe ja andreas, hele norge er engasjert, bra det (=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...