Clerion Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19192196 (= 75 000 er en urealistisk pris på den bilen. Om du SKAL ha den ut på finn og få den solgt igjennom finn så er det greit det, vært å tatt opp lån i dag, får penga i morra. Men vent så lenge du gidder, 75 får du aldri for den (= Jeg hadde tenkt å ringe deg NUH, men da tar jeg det her. Byr deg 60 000 for bilen med 2 nye bærekuler foran og stabstagforingen bytta 58000 om jeg må gjøre dette selv. Da har du alikevel fått godt betalt for bilen føler jeg.
Armanic Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Det der er mere en bra bil for pengene! Sats på den du, og kost på den litt, da har du fet bil da
Clerion Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17793863 Se på denne til helga tenker jeg. Eventuelt den i stavanger ja
Armanic Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Den var jo godt fulgt opp i service og lav km stand. Men prisen da for 70 lapper så får du en grei E39. Og da med den gode kjørekomforten osvosv.
Clerion Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 Men, altså. Er skeptisk til E39 men vet ikke hvorfor? 70 000 er prisen som står^^ Er det ikke 8% som er prutnings"tips" a? ++. Må da være mulig å få den ned litt? Fet farge og motor ;D
RemyNG Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 den svarte fra Stavanger er ganske så strøken, bilen står ofte rett utenfor huset der jeg bor. Den er hvertfall dønn orginal så er ikke så gærn pris på den.
Armanic Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Nei, der ser du. Sats på den i Stavanger du Clerion ! Få Kosaisan til å se på den for deg. Om han er en hyggelig å blid bimmers, så gjør han det. Heller ha en strøken orginal enn en litt shabby uorginal. Min mening værtfall. For 20 lapper så kan du gjøre utrolig mye med bilen.
RemyNG Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 jeg kan ta og se over den imorgen da står den nok der igjen siden hu fruen jobber visst i barnehagen her.
Clerion Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 Jatakk (= gjerne det. Si jeg er interessert om du finner den bra. Mulighet nå? =p
RemyNG Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 jepp, Jo kan se om jeg får mulighet nå kan ta og ringe hu etter jeg har vært og hentet dama fra jobb . Så kan jeg ta og sende deg PM etterpå
Clerion Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 Send meg melding på 95138215 du^^ Henter den til helga om den er bra =p Sjekk hjullager og dill og dall slikt også da. Vet sikkert litt hva du skal se etter sant?^^
Andreas1 Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Øøøøy!! Action-time på Bimmers igjen! Nesten like spennende når noen skal kjøpe bil som når noen får frastjålet en
Andreasnicolai Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Lykke til med bilkjøp. Er på søken etter BMW selv. Ringte faktisk på den tidligere idag, men ble noe langt å dra utifra den minimale informasjonen jeg fikk.
sladjan Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Send meg melding på 95138215 du^^Henter den til helga om den er bra =p Sjekk hjullager og dill og dall slikt også da. Vet sikkert litt hva du skal se etter sant?^^ Hvorfor bekymrer du deg så mye for sånne småting? Kjøper du bmw så er det første du ser etter motor/gir, alt elektronisk(varme/klima er veldig viktig) også ser du etter Rust da seff. bærekule, en foring her og en foring der er jo småtteri som kan bli ødelagt 2dager etter du har kjøpt/prøvekjørt bilen. Likte den svarte jeg, veldig billig og ser ut som en fin bil.
Clerion Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 Send meg melding på 95138215 du^^Henter den til helga om den er bra =p Sjekk hjullager og dill og dall slikt også da. Vet sikkert litt hva du skal se etter sant?^^ Hvorfor bekymrer du deg så mye for sånne småting? Kjøper du bmw så er det første du ser etter motor/gir, alt elektronisk(varme/klima er veldig viktig) også ser du etter Rust da seff. bærekule, en foring her og en foring der er jo småtteri som kan bli ødelagt 2dager etter du har kjøpt/prøvekjørt bilen. Likte den svarte jeg, veldig billig og ser ut som en fin bil. Men gjør ingen ting om alt er i orden heller =p Hehe ja andreas, hele norge er engasjert, bra det (=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå