Gå til innhold

TREFF: Høsttreff i Kristiansand - Søndag 25/10 kl.14.00

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynner å nærme seg snø og vinterfelger, så jeg synes vi burde arrangere et siste treff for året før stålfelgene kommer på bilene. Vi har tidligere hatt vårtreffet som det "store" treffet der vi er flest folk, men hvorfor prøver vi ikke bare ha et like stort treff nå for høsten?

Trenger selvsagt ikke å ha det med en gang, med legge inn forslag om å ha treffet en av de to siste helgene i oktober. Er selvsagt åpen for forslag fra folket :wink:

Angående hvordan dette skal arrangeres, så kan vi jo alltids ha det som tidligere der vi bare står å sparker dekk, eller vi kan prøve på å finne på noe mer. Det har flere ganger vært snakket om at vi kunne prøve å arrangere et banetreff, men vi må vel egentlig bare innse at det ikke lar seg gjøre i høst hvertfall. I stedet kan vi jo ha et treff et sted der vi kan ha grilling eller noe sånn, eventuelt bestille diverse bord på f.eks. Peppes eller Dolly. Er jo kos å kjøre kolonne fra Sørlandsparken og gjennom byen for å spise, og da får vi også muligheten til å ha det litt mer sosialt enn tidligere da hele gjengen kan sitte samlet på et sted å spise.

Noen kommentarer eller innspill?

Kommer:

Ad|oS

Lars89

Hauso

Danniboy

Rabies

SP1FF

matsi

BMW Smurfen

lloydsb

skrape

Kommer kanskje:

x25Touring

Øyvind.L

Kai-P.

paukri

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Høres ut som en plan :wink:

Banetreff får det vel evt bli om dere får på plass en CCN-avdeling til neste år :wink:

Ang spising kommer det jo mye an på hvor mange som kommer. Er det 10-20 stykker kan det funke med pizza, men blir det 30-50 er burger king/mcdonalds mer naturlig valg.

Jeg stiller uansett :wink:

Skrevet

Men det er det jeg mener, hvis man bestiller bord er det jo faktisk mulig å få inn veldig mange. Å bare stille opp 50stk for å spise på Dolly fungerer vel ikke helt, men dersom det sies fra på forhånd mener jeg bestemt det kan gå.

Går jo ikke akkurat så bra å stille 50stk på BK/McD heller etter min erfaring. Blir fort lang kø hehe

Skrevet

Høres jo greit ut dette, men må vel kansje fastsette sted tid og handling fort som F, da tidlig fastsettelse av dette har som regel mye å si for oppmøte...

Just slingin a suggestion...

Skrevet

Ser poenget. Og pizza er mye bedre enn burger :wink:

Men vet jo aldri hvor mange som kommer og hvor lenge folk er der.

Men mi får se på responsen :wink:

Skrevet

OK, man da tar jeg avgjørelsen å sier søndag 25.oktober klokka 14.00 hehe

Angående problemet med hvor mange som kommer, det er derfor vi må begynne å planlegge litt tidlig!

Skrevet

Dette er jo et kongeforslag! Jeg stiller lett! Går på skole i Birkeland, så detter er høyst aktuelt!

Hvis det er meldt pent vær, så er kanskje grilling et litt bedre alternativ, da vi kan samles et sted i guds frie natur ;P hehe. Ta med litt varme klær feks, og noen engangsgriller eller noe. Men Peppes, osv er heller ikke dumt:)

Kan jo ha en avstemning på hvor mange som kommer, slik at det blir litt mer kontroll på ting! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...