Dagga9 Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Hei, Jeg sliter med en vannlekkasje i bilen. det blir bokstvligtalt kliss vått på passasjer siden. Det blir vått her uansett. Sipper ingen rolle om bilen har stått stille eller om den har blitt kjørt. Er det noen som har noen erfaring med dette og vet noen evt hvor dette kommer inn fra? Kan det være pakkningene som sitter rundt vinduet? Har forsøkt med et "simulert" regnskyll med hageslangen. Og det er greit at det kommer noen dråper inn ved skille fra vinduet til cabben, men dette er ikke nok til at man kan ta seg en svømmetur på teppet ved passasjer siden. Jeg finner heller ikke ut hvor det kommer inn. Det er ikke "så" vått oppoverteppet mot torpedoveggen. Så det må komme nedenifra på sett og vis. Kan det komme via døra? Og hvis det gjør det så skjønner jeg ikke hvordan dette kommer inn i bilen ettersom cabben har en høykant på sidene for å stive opp bilen og dørene går på utsiden her i fra.... Håper på hjelp fra en eller annen. Hilsen en beskymret synkronsvømmer. Og en liten ting til... Må kjøpe nye lykter til bilen. Hva er penest? sorte DE lykter eller klare? Hva mener dere blir penest? Legger også ved et bilde.... ( Baklampene er også byttet ut til sota) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mujaffas Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 kan høres ut som pakninger ja, er kallesjen gammel da? Har samme prob på min , tenkte ta ut alt av interiør. det skal jeg jo ut til vintern uansett. simulere regn... sitte inni bilen se hvor det kommer fra.. Det er da hvertfall noe å starte med er vel ingen fasit svar på noe slikt... du må bare prøve deg fram.. den forrige cabn jeg hadde var helt tett og fin... til info var det ny kallesje // Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Kan være rusthull bak framskjermen. Det var det på min, og vannet kom fint inn der å la seg i/under matta, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Det kan også være hull / morknet mansjetter, slik at vannet fint kommer inn via div. kanaler.. Dette problemet hadde jeg på min forige bil.. Ikke bmw vel og merke.. Men det er verdt å sjekke det : ) Sorte DE btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 kan høres ut som pakninger ja, er kallesjen gammel da? Har samme prob på min , tenkte ta ut alt av interiør. det skal jeg jo ut til vintern uansett. simulere regn... sitte inni bilen se hvor det kommer fra.. Det er da hvertfall noe å starte med er vel ingen fasit svar på noe slikt... du må bare prøve deg fram.. den forrige cabn jeg hadde var helt tett og fin... til info var det ny kallesje // Håkon Cabben er i veldig god stand, men vet ikke når denne ble evt blitt byttet hvis den har det. Det eneste som er å utsette er at det er et stag som er knekt, men det er på venstre side. Så det er ikke noe problem. Har satt inn bilen for vinteren, så får ikke sett noe på dette før til våren, da bilen står lagret et gost stykke unna Oslo, og jeg har ikke noe sted å skru i Oslo, gidder ikke å betale det dem skal ha i Oslo får å leie lokaler. Og ikke finner jeg noe sted å stå i nærheten av Oslo heller.. MÅ nesten finne ut av det også. Tok ut stolen på passersjer siden og løftet opp teppet, men så fortsatt ikke hvor det kom inn. Så dette blir en liten utfordring å finne ut av. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Kan være rusthull bak framskjermen. Det var det på min, og vannet kom fint inn der å la seg i/under matta, Skal ikke være noe rust på bilen. Men skal sjekke ut dette også! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Det kan også være hull / morknet mansjetter, slik at vannet fint kommer inn via div. kanaler.. Dette problemet hadde jeg på min forige bil.. Ikke bmw vel og merke..Men det er verdt å sjekke det : ) Sorte DE btw Kunne du avt forklart hvor disse mansjettene sitter? Jeg faller litt mer over på sorte DE selv, så lurer på om det blir slike. Kult å høre hva andre mener også.... Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Caben min er også i god stand, men det er parkingene som mest sannsyligvis lekker her.. Har hatt samme problemet, og da var det pakningene rundt vinduer og lister osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Caben min er også i god stand, men det er parkingene som mest sannsyligvis lekker her.. Har hatt samme problemet, og da var det pakningene rundt vinduer og lister osv Mener du da listen som sitter rundt vinduet? Eller også da lgummilistene som sitter i cabben som går over vinduet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Kan godt være begge deler Men sjekk om det er en glipe i vinduet ditt, når døra er igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå