Gå til innhold

TIPS til E46-forbedringer ?


Omnislash
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger noen tips når det gjelder min sølvfargede E46.

nouo3f0mkdfd1n42zod1.jpg

zhuo9kb22gdn7kx24co2.jpg

Først og fremst, vil jeg ha noen forslag på hva slags senkesett jeg burde gå for, og hva med coilovers? (kan ingenting om dette ..)

Noen forslag på ny farge på bilen ? Legg gjerne ut bilde på eksempel (Helst en E46 coupe)

Og jeg vil gjerne også se noen her inne vise frem sin sølvfargede bil med original xenon lys + angel eyes (og evt Grøftelys i samme fargetemperatur)

Andre innslag eller forslag tas varmt imot! :D

Svar kan postes i denne tråden om min bil;

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=127520

På forhånd takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Angående senkesett så vil jeg anbefalle H&r eller eibach. Justerbart er egentlig veldig unødvendig. man stiller på det litt i begynnelsen, også blir det som regel stående der....

Der jeg bor nå, så kan jeg ikke ha for lav bil. Må nesten finne ut hva som er optimal senking, uten at det skal bli et helvete å komme frem i feks Moss by...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eibach fjærer, thats it!

Er det xenonlyset du har på cab'en din 6000K eller originale 4300 K ?

jeg er ute etter å få samme fargetemperatur på angeleyes og grøftelys som originale xenonlyset til min BMW er!

Hvorfor bare fjærer? Og hva med coilovers ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående senkesett så vil jeg anbefalle H&r eller eibach. Justerbart er egentlig veldig unødvendig. man stiller på det litt i begynnelsen, også blir det som regel stående der....

Der jeg bor nå, så kan jeg ikke ha for lav bil. Må nesten finne ut hva som er optimal senking, uten at det skal bli et helvete å komme frem i feks Moss by...

Jeg kjører 40/25 på min e46 ci, og det ser jo nesten ikke ut som den er senket engang. Har kjørt i moss flere ganger med 60/40 uten store problem. Noen fartsdumper her og der som er litt brå, men det går bra det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående senkesett så vil jeg anbefalle H&r eller eibach. Justerbart er egentlig veldig unødvendig. man stiller på det litt i begynnelsen, også blir det som regel stående der....

Der jeg bor nå, så kan jeg ikke ha for lav bil. Må nesten finne ut hva som er optimal senking, uten at det skal bli et helvete å komme frem i feks Moss by...

Jeg kjører 40/25 på min e46 ci, og det ser jo nesten ikke ut som den er senket engang. Har kjørt i moss flere ganger med 60/40 uten store problem. Noen fartsdumper her og der som er litt brå, men det går bra det ;)

Okey, da må det bli mellom der et sted da.. per idag er 40/25 max.. men kanskje senere så går jeg for noe sånt som 60/40... føler bilen ikke ser aggressiv nok ut med den originale setupen...

men om jeg bytter ut det originale med senkesett, hvordan blir bilen å kjøre? komfortmessig og "racing"-messig-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg finner på GS Bildeler er jo 6000K... :/

Fant også særdeles lite AE feks på koed.no

Du skal ha 6000k xenon kit fra www.vvme.com, også skal du ha ea fra biltema :) Da er fronten din komplett :) og alt det til en samlett pris på under 1000 lappen....

Jeg liker ikke 6000k fargetemperaturen.. tror det blir penere om jeg har originalt og samme farge som de originale xenon nærlysa mine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke 6000k fargetemperaturen.. tror det blir penere om jeg har originalt og samme farge som de originale xenon nærlysa mine :P

:wae:

hehe

Det er mulig å overbevise meg, om jeg får se bilder av sølvfarget bil med den fargetemperaturen..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eibach fjærer, thats it!

Er det xenonlyset du har på cab'en din 6000K eller originale 4300 K ?

jeg er ute etter å få samme fargetemperatur på angeleyes og grøftelys som originale xenonlyset til min BMW er!

Hvorfor bare fjærer? Og hva med coilovers ?

8000k på nærlyset og 6000k på tåkelyset.

Hadde supersprint coilover men gikk tilbake til org coilovers men med eibach fjærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8000k på nærlyset og 6000k på tåkelyset.

Hadde supersprint coilover men gikk tilbake til org coilovers men med eibach fjærer.

Hæ? orginale coilovers med fjører? Orginale dempere mener du vel...

Bilen blir veldig god å kjøre med 40/25 fjører. Men nå kjører jeg med koni dempere og eibach fjører da. Hvordan det blir med orginale dempere vet jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eibach fjærer, thats it!

Er det xenonlyset du har på cab'en din 6000K eller originale 4300 K ?

jeg er ute etter å få samme fargetemperatur på angeleyes og grøftelys som originale xenonlyset til min BMW er!

Hvorfor bare fjærer? Og hva med coilovers ?

8000k på nærlyset og 6000k på tåkelyset.

Hadde supersprint coilover men gikk tilbake til org coilovers men med eibach fjærer.

Noen bilder jeg kan se, som viser dette tydelig? jeg vil ikke ha noe som ser jalla ut, eller billig ut.. Skal jeg gjøre det, skal det være ordentlig! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...