haavard Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Tråden om min 320 coupe (2,8L turbo) Orginalfargen er svart metallic, men er opplakkert i Techno violet II. Med valsa hjulbuer foran og bak. Interiør: Sabelt bøttestoler M-tech ratt Eksteriør: Full m3-opptikk, utenom bakfanger(kun diffuser) Valsa hjulbuer SSR WERFEN (GT3) 10x18" et24 Glassfiber bagasjeluke Carbonpanser Drivlinje/understell: M3 ZF 5 trinns girkasse M3 Mellomaksel M3 Differensial Forsterket innfesting av differensial i karosseri Sachs "618" sintercluch / trykkplate M20 Svinghjul D2 Coilovers M3 3.2 bremser Motor: 2,8L smidd veiv CP stempler H-råder ARP bolter på veiv, råder og topp. Linjehonet, balansert og vektjustert Topp: Overhalt, portet og trykktestet Planet til MLS Finnish 2 stk innsugskammer Grenrør fra PPF Porta Precision SC6176 (p-trim) 0,82 turbo 650 cc siemens dyser Tial 38mm ekstern wastegate 3" eksos fra turbo, 2,5" i downpipe 2 walbro pumper i tank Intercooler (600mm x 300mm) Tial dump ventil Electromotive tec3R datasprut Turboxs ballspring turbotrykkventil M3 oljekjøler Den ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Var å så på denne på gatebiltreffet på oppdal.. Veldig rå bil med spesiell lyd! Synes du skulla hatt på OZ felgene Veldig pene felger Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Høres ut som en fin bil det her, men svært så mange ganger på den motorlisten du skulle nevne ARP-bolter og MLS toppakning. Gratulerer med kjøpet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Er det Marius som har bygd denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Er det Marius som har bygd denne? Jepp. Men jeg kjøpte den ikke av Marius. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Høres ut som en fin bil det her, men svært så mange ganger på den motorlisten du skulle nevne ARP-bolter og MLS toppakning.Gratulerer med kjøpet! Litt copy paste gone mad. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Høres ut som en fin bil det her, men svært så mange ganger på den motorlisten du skulle nevne ARP-bolter og MLS toppakning.Gratulerer med kjøpet! Litt copy paste gone mad. ;D Hehe, regnet med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Var å så på denne på gatebiltreffet på oppdal.. Veldig rå bil med spesiell lyd! Synes du skulla hatt på OZ felgene Veldig pene felger Gratulerer! Syns Cereshjula er rå, men liker BBS bedre, må bare få spaca de ut litt, så blir dette bra. ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Planer: - Nye hjul (Mulig SSR GT3 10x18") - Carbon panser + trunk (kanskje tak) - Bur/bøttestoler (med lisens) - Catch-tank eller fuelcell - Oppgradere kjølesystem - Større bremser (M3 3.2 per i dag) - Sorte nyrer - Nye frontlykter og andre blinkers (umnitza) - Nye baklykter - Mer kamfer - (kanskje) lakkere i orginal eller annen svartfarge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Skal få tatt noen fler bilder asap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Her er hjula jeg vurderer, men i 18". Her er bilde av de aktuelle hjula, og regner med at jeg kjøper disse. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 flere bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Jeg ble forbikjørt av denne bilen i byen en gang i sommer tror jeg jeg trodde det var noe ala 318is, så gassa på.. så du bare SSSSSSSSFSSSSJJJJJJJJJJ forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 flere bilder?? Motormessig høres den bra ut, men vil gjerne se åssen den ser ut i rundbaut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Skal ta noen bilder farlig snart, i mellomtiden kan dere få benkepapir;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå