haavard Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Fant et bilde til på pcen. Ignorer japsepotta. =))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 kjøper felga dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 kjøper felga dine Har tenkt å legge de ut for salg, da jeg holder på å pusse opp noen 3-delte braidhjul. RCene er strøkne, så bare å komme med bud=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Fine papirer det! Hva ble nøyaktig maks effekt og dreimoment? Så pen ut og bra planer. De felgene du så på tror jeg vil kle bilen hvis du skal ha noen ordentlig store bremseskiver og kalipere bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 hvor i trøndelag står denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Fine papirer det! Hva ble nøyaktig maks effekt og dreimoment? Så pen ut og bra planer. De felgene du så på tror jeg vil kle bilen hvis du skal ha noen ordentlig store bremseskiver og kalipere bak Takk for det, effekt er 501,5whp og 644 nM. Er klar over at jeg må fylle ut de felga. Så har tenkt på no bremser med litt size, ja=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 hvor i trøndelag står denne da? Hemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Da er hjula på vei over dammen. Gleder meg til å få de i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Da er hjula hjemme i stua, mangler bare gummien, nå! Og sommerføre. woop woop! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 måtte du ut med mye for de nye felgene? de var lekre gratulerer med felgkjøpet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Tja.. det kom seg vell på 7,5k ferdig momset og med frakt til Norge. Men stykkprisen ligger egentlig på 850$ per felg, i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Tja.. det kom seg vell på 7,5k ferdig momset og med frakt til Norge. Men stykkprisen ligger egentlig på 850$ per felg, i USA. oi,så pass ja. Men de var fantastisk pene! Gleder meg til å se sluttresultatet ferdig tilpasset til bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Spiller du bass også? Ser en bassgitar som henger på veggen med noe blått rablerier på baksiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Nei, eller jo.. litt? jeg er trommeslager først og fremst;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå