Larswilliam Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 tøff denne ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Nei, eller jo.. litt? jeg er trommeslager først og fremst;) Ditto! nesten 10 år bak trommene nå ;o) 2 år eller noe på bass ^^,) Hvor handla du deg felger? fantes de i Norge også(antar det var mest å spare ved å handle i utlandet)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 Nei, eller jo.. litt? jeg er trommeslager først og fremst;) Ditto! nesten 10 år bak trommene nå ;o) 2 år eller noe på bass ^^,) Hvor handla du deg felger? fantes de i Norge også(antar det var mest å spare ved å handle i utlandet)? Hehe, har gjemt meg bak cymbalene, så og si hele livet. =) Jeg handla de av en random fyr på ebay. http://www.ssr-wheels.com/ er produsenten, de har sykt mye fett. Aner ikke om noen her i Norge tar de inn, håper ikke det;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Hehe, har gjemt meg bak cymbalene, så og si hele livet. =) Jeg handla de av en random fyr på ebay. http://www.ssr-wheels.com/ er produsenten, de har sykt mye fett. Aner ikke om noen her i Norge tar de inn, håper ikke det;P Gode greier ) Jeg har spilt på drøssevis av konserter,flere band,to musikkstudioer bl.a! Ah, jeg får sjekke den siden når jeg er hjemme (er på jobb nå } ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Hva har skjedd her da? Så ikke helt bra ut.. Men angående de felga, hva er dimmen på dekka og et? Bra med mønster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Diff gone bad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 Hva har skjedd her da? Så ikke helt bra ut.. Men angående de felga, hva er dimmen på dekka og et? Bra med mønster? Flegene er nok solgt, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 Bolt (nr 4) har løsnet og da går kile (nr 8.) i stykker. Så den starter ikke før jeg får byttet dette. Håper ikke sporet i veiva har blitt ødelagt =S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Da er vinterens planer klare: - Bur - Bremser - Ny mapping - Lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Dæææven!!! Du må vel frem med valsa også i vinter hvis de hjulene der skal trille fritt til sommeren!! Gromme var de uansett!! Går vel friskt denne med 500+ hester Så må du få røkka av den sotinga, sånt hører hjemme på en rullemalt mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Ser meget bra ut dette her! Men burde du ikke lage rør utfra turbo, og ut i luftinga i fangeren, tenkte da på filteret ditt.. og når det blir vått og trekker til seg vann og dritt der det er nå, ikke bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Dæææven!!! Du må vel frem med valsa også i vinter hvis de hjulene der skal trille fritt til sommeren!! Gromme var de uansett!!Går vel friskt denne med 500+ hester Så må du få røkka av den sotinga, sånt hører hjemme på en rullemalt mazda 626 Den fungerer ja, og hjula triller fritt de XD. Det er valsa ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 sjukt rå e36! moro med den motoren og sånt vil jeg tru. Du får legge ut noen filmklipp med lyd og litt kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå