haavard Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 sjukt rå e36! moro med den motoren og sånt vil jeg tru.Du får legge ut noen filmklipp med lyd og litt kjøring. Jepp, skal få filma og legge det ut! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Stemmningsbilder fra avsluttningen på frøyabanen i regi av scn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Utrolig rå bil Har sansen for E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Den er litt høy bak pga. det sto på 19" bak før og at gårdsplassen heller. Den skal justeres ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 De felga der er litt feil innpress da ? hehe.. må få valset en del der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 De felga der er litt feil innpress da ? hehe.. må få valset en del der Er nok feil innpress ja, har i tillegg en feit spacer på bak, denne må kanskje bort, hehe;). Og den er valsa noe slik den er, men skal jeg få den så lav jeg vil må jeg valse mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Jaja, etter helgas tur til ACR ble brått slutt på morroa. Litt usikker på årsaken til brannen, men tror det er tectyl som har tatt fyr pga. dum plassering av wastegate-rør. Se video av branntiløpet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 kjipe greier! men rått at du fikk det med på film da håper du vaska bilen med en gang etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Hehe, var "heldig" med kameraplasseringa, har fått bort det værste, men må nok plukke helt ned for å få det bra. ALT ruster jo pulveret rører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Hehe, var "heldig" med kameraplasseringa, har fått bort det værste, men må nok plukke helt ned for å få det bra. ALT ruster jo pulveret rører. ikke spesielt bilvennlig pulver nei.. hva som tok skade av brannen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Hehe, var "heldig" med kameraplasseringa, har fått bort det værste, men må nok plukke helt ned for å få det bra. ALT ruster jo pulveret rører. ikke spesielt bilvennlig pulver nei.. hva som tok skade av brannen da? Ledningsnettet til bilen, dashbordet, lakken på høyreskerm, og div. plast i området rundt brannen. Ellers tror jeg det gikk helt greit. Skal ut med rubbel og bit, for så og sandblåse og fjerne alt unødvenndig. Ha på brannhemmende matter. Samt ha eget brannslukknigsapparat i bilen til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Hehe, var "heldig" med kameraplasseringa, har fått bort det værste, men må nok plukke helt ned for å få det bra. ALT ruster jo pulveret rører. ikke spesielt bilvennlig pulver nei.. hva som tok skade av brannen da? Ledningsnettet til bilen, dashbordet, lakken på høyreskerm, og div. plast i området rundt brannen. Ellers tror jeg det gikk helt greit. Skal ut med rubbel og bit, for så og sandblåse og fjerne alt unødvenndig. Ha på brannhemmende matter. Samt ha eget brannslukknigsapparat i bilen til neste gang. Må handle meg et brannslukkningsapparat jeg også ser jeg.. kan ikke være noe god følelse å stå å se på at bilen brenner, uten å kunne gjøre noe med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Skal ut med rubbel og bit, for så og sandblåse og fjerne alt unødvenndig. Ha på brannhemmende matter. Samt ha eget brannslukknigsapparat i bilen til neste gang. Må handle meg et brannslukkningsapparat jeg også ser jeg.. kan ikke være noe god følelse å stå å se på at bilen brenner, uten å kunne gjøre noe med det! Bare å handle med en gang det! Prøvde jo litt i panikken med t-skjorta, det var det svært lite vits i. ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 jasså, du var her og ja.. jeg og anders vinka og styra fært for å vise att du burde stoppe.. godt det gikk såpass bra som det gjorde da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå