Gå til innhold

E36 2.8L Turbo - Video fra ACR, med brann i motorrom! S .4

Anbefalte innlegg

Skrevet
sjukt rå e36! moro med den motoren og sånt vil jeg tru.

Du får legge ut noen filmklipp med lyd og litt kjøring.

Jepp, skal få filma og legge det ut! ;D

• 5 months later...
  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
Skrevet
De felga der er litt feil innpress da ? :P hehe.. må få valset en del der

Er nok feil innpress ja, har i tillegg en feit spacer på bak, denne må kanskje bort, hehe;). Og den er valsa noe slik den er, men skal jeg få den så lav jeg vil må jeg valse mere.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jaja, etter helgas tur til ACR ble brått slutt på morroa. Litt usikker på årsaken til brannen, men tror det er tectyl som har tatt fyr pga. dum plassering av wastegate-rør.

Se video av branntiløpet:

Skrevet

Hehe, var "heldig" med kameraplasseringa, har fått bort det værste, men må nok plukke helt ned for å få det bra. ALT ruster jo pulveret rører.

Skrevet
Hehe, var "heldig" med kameraplasseringa, har fått bort det værste, men må nok plukke helt ned for å få det bra. ALT ruster jo pulveret rører.

ikke spesielt bilvennlig pulver nei.. hva som tok skade av brannen da?

Skrevet

Ledningsnettet til bilen, dashbordet, lakken på høyreskerm, og div. plast i området rundt brannen. Ellers tror jeg det gikk helt greit.

Skal ut med rubbel og bit, for så og sandblåse og fjerne alt unødvenndig. Ha på brannhemmende matter. ;) Samt ha eget brannslukknigsapparat i bilen til neste gang.

Skrevet

Ledningsnettet til bilen, dashbordet, lakken på høyreskerm, og div. plast i området rundt brannen. Ellers tror jeg det gikk helt greit.

Skal ut med rubbel og bit, for så og sandblåse og fjerne alt unødvenndig. Ha på brannhemmende matter. ;) Samt ha eget brannslukknigsapparat i bilen til neste gang.

Må handle meg et brannslukkningsapparat jeg også ser jeg.. kan ikke være noe god følelse å stå å se på at bilen brenner, uten å kunne gjøre noe med det!

Skrevet
Må handle meg et brannslukkningsapparat jeg også ser jeg.. kan ikke være noe god følelse å stå å se på at bilen brenner, uten å kunne gjøre noe med det!

Bare å handle med en gang det! Prøvde jo litt i panikken med t-skjorta, det var det svært lite vits i. ;P

Skrevet

jasså, du var her og ja.. jeg og anders vinka og styra fært for å vise att du burde stoppe.. godt det gikk såpass bra som det gjorde da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...