Gå til innhold

Ny lakk på contour felgene mine?


Rabies
 Share

Hvilken farge på felger?  

6 stemmer

  1. 1. Hvilken farge på felger?

    • Gunmetal'ish
      0
    • Sort med sølvkant
      2
    • Gull med sølvkant
      1
    • Annet. Svar i tråden
      3


Anbefalte innlegg

Trådtittel endret ;)

Jeg skal pusse opp contour felgene mine i vinter tenkte jeg, men har lyst til å gjøre noe spesiellt med dem, så kunne trengt lit photoshop hjelp for å se fargene på bilen før jeg bestemmer meg.

*1: Mørk sølvfarge (Gunmetal*ish?)

*2: Sort med sølvkant

*3: Gull med sølvkant

*4: ?? Kom gjerne med forslag ;)

kh2ee5zlrxa1w5tm9k4n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte egentlig på hele kanten i sølv ;)

Skjønte ikke helt hvordan det kunne bli så vanskelig, hehe, er jo bare å lakke kanten først, så maskere kanten og lakke senteret, og til slutt dra av maskeringsteipen og peise på med klarlakk :)

Edit: Det jeg tenkte sånn 100% med de sorte var å ha senteret i cosmossort (samme som bilen) og få tak i fargekoden på de sølvfargede ACS dekalene (siden jeg skal ha de stripene langs siden etterhvert) og lakke hele kanten i denne fargen. Så blir det ikke så mye forskjellige sort- og sølvfarger

Edit2: Har forresten sett bilder av den fargen du viser der på et sett motorsport felger, og... vel, jeg elsket det ikke akkurat :roll: Mulig det ser fett ut irl da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte annet. Med det mener jeg at du ikke burde gjøre noen verdens ting. Contour felgene er egentlig uansett ganske kjedelig i seg selv med mindre det er breie typen med skikkelig kant. Ikke blir di noe kulere med farge heller spør du meg. Det kuleste er å lakke dem hvite. Selv om det også er typ, kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...