Gå til innhold

E85 på s14


Stian_B
 Share

Anbefalte innlegg

Stian og jeg har bilene lagret på vinterhalvåret så kulde er ingen problem. Drammen har E85 Stasjon, fyller man tanken opp helt full så vil man komme ganske langt før man må fylle igjen, men så klart jeg skjønner hva du tenker på Øyvind, blir så klart mer begreset område man får kjørt på for man må tenke på at man må fylle. Så det er bare å håpe at alle statoil stasjoner kan få e85 pumper, da vil det være flott ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grei ting å ha i bakhodet er at om vinteren serverer de E75 under navnet E85. Litt midre etanol i blandingen due to kaldstart etter hva jeg har hørt.

Kameraten min mappet uviten om dette på "E75" og fikk klar beskjed om det måtte mappes på nytt om han ville fylle om sommeren også :wink:

Kan visst ende med ras.. Motor er en sugetrimmet s14

C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kammer til deg. schrick 284/276

hvor mye ønsker du for de? hehe disse trenger man vel heller ikke å bearbeide toppen for el strammere fjører...

Skal du ha kvassere så bør du ha retainere, trykkere å kraftigere fjører det blir fort 12.000 + ekstra. Tenkte meg 4000 for kammene, de er som nye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kammer til deg. schrick 284/276

hvor mye ønsker du for de? hehe disse trenger man vel heller ikke å bearbeide toppen for el strammere fjører...

Skal du ha kvassere så bør du ha retainere, trykkere å kraftigere fjører det blir fort 12.000 + ekstra. Tenkte meg 4000 for kammene, de er som nye

Syntes ikke det hørtes så galen ut.... tar kontakt med deg når pay day kjem.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kammer til deg. schrick 284/276

hvor mye ønsker du for de? hehe disse trenger man vel heller ikke å bearbeide toppen for el strammere fjører...

Skal du ha kvassere så bør du ha retainere, trykkere å kraftigere fjører det blir fort 12.000 + ekstra. Tenkte meg 4000 for kammene, de er som nye

Syntes ikke det hørtes så galen ut.... tar kontakt med deg når pay day kjem.... hehe

Det kan du bare gjøre ring meg på 98880400 du. mener kammene kostet rundt 9 lapper nye så prisen er det ikke noe å si på. Har nåkk noen tips til deg viss du skal gjøre det du har planer om hvertfall bare å ringe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut, har lagra nr ditt så tar kontakt, blir litt begrenset hva som skjer, prøver hvertfall å få handlett inn litt før januar da jeg skal i militæret og får kunn skrudd da jeg er på perm... og har ikke råd til å handle deler da... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E85 er ganske slem mot alt av plast/gummi, så regn med litt utgifter på å bytte slanger, koblinger etc. også. Har et par kamerater som kjører med dette, og det går med en del liter, og så er det tungvindt hvis du ikke bor ved siden av et sted som selger det. Jeg hadde aldri giddet å bruke det, så sant jeg ikke skulle kjørt dragrace eller skulle ha det tøffeste bremsepapiret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du skal ha 2 forskjellige programmer så må vel hele systemet tømmes for E85 før man kan bytte over til 98 oktan program og omvendt eller? Ser for meg at det blir veldig tungvint!

Selges E85 i nærheten av Våler eller Rudskogen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...