Gå til innhold

Ettermontering av xenon til E46, need help!


ropa
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har kjøpt meg ettermonteringskit xenon. Men har støtt på et problem, har disse orginallysene med disse kontaktene med ferdiglokk på. Vis dere skjønte,hehe..

Men det som er at det skulle bare ha vært plug and play, men når bmw har disse kontaktene får man ikke til å montere direkte over.

Noen som har gjort dette før eller har en løsning på hvordan få dette til?

På forhånd takk 8)

Btw: Kurvelysene/tåkelysene var plug and play. Men ikke hovedlysene altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du trenger adaptere for å få på xenon i frontlysa på e46. Søk på forumet så finner du masse linker til de. Du må også huske på at du kan kun montere xenon om du har linselykter....

Hmm,ok, prøvde å søke opp her men kom bare opp masse annet som ikke var til bruk :cry:

Har noen link, finnes disse på Gsbildeler? Skal prøve å lete litt, fint om noen har en hjelpene hånd 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, bør vel egentlig ha linselys ved montering av xenon pga blending og lysbilde :wink:

Man har ikke noe valg. Monterer man uten linser så lyser det akkuratt som fjernlysa. jeg har prøvd, og sett at det ikke går... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for masse gode svar og linken :D

En ting er jo at jeg allerede har kjøpt lys og er iferd med å få det montert. Må bare ha disse Sokklene enda så jeg får satt det på.

På meg blir det vel uten linselys,så dette går ikke bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo lyse, men lyset går litt alle veier og vil nok blende motgende biler endel. Du får prøve og se :wink:

Hmm, ikke akkurat det jeg ønsker å gjøre :(

Må jeg kjøpe nye lys da? Disse jeg bestilte var via Ebay og kostet meg ikke så mye, men uansett kjipt å måtte kjøpe nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hmm, har tenkt en stund og enda ikke blitt å gjøre noe med saken. Vurdere da å bestille disse apdaterne og teste dette ut. Kan snuten gi meg bot vis jeg blender andre biler?

Du kan i værstefall få kjøreforbud frem til lysene er som de skal være igjen. Da er det bare å ha de orginale adapterene i bilen, så er det byttet tilbake til orginalt på under 5 min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...