Gå til innhold

Ettermontering av xenon til E46, need help!


ropa
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ebay har :wink:

For de som syns ebay er kjempeskummelt har også DYBVIK TRADING :wink:

Takker,trur jeg bestiller fra dybvik. Tar vel ikke så lang tid. Kanskje man har xenon før jul. Sto at disse var til før facelift. har 2002mod :D

avbestiller fra megalys, har vel ventet i over 1mnds tid nå :(

Fikk svar fra megalys idag, at tingene var sendt og jeg skal ha det i løpet av uken. Satser på det da, vis ikke så bestiller jeg aldri noe mer derfra. Siste sjanse på de, kommer varene som lovt denne gangen så er det greit 8)

Thomasdyp: er vel 55w, er iallefall det jeg skal hive på. De jeg skal sette på er H7 55w 6000K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å forsvare oss litt. Har vi hatt kjempe problemer med produsent av disse som har resultert i lang leverings tid.

Vi fikk dem endelig på lager i forrige uke.

Jeg har også bestilt denne holderen hos dere hvis dere har problemer med leveranse så kan det være en lurt og sende ut en epost til de kunder som venter på disse varene.

Bare en kort beskjed om at varene kommer men om en stund. Da stiller nok flere kunder seg positive til saken og tar dette i betraktning istedet for at de må ringe inn og "mase".

Men uansett ser jeg frem til og få min leveranse så jeg kan få montert.

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått disse fra megalys nå, greit det tok litt tid, men straks dem ga beskje om disse var kommet inn tok det under 1uke før jeg hadde de, så godt jobbet.

Men er enig med fredrik22 at det hadde vært greit om dere hadde gitt beskje om at disse ikke var på lager og det kom til å bli litt ventetid. Jeg måtte faktisk inn på siden å sjekke om orderen min hadde blitt behandlet/sendt og der så jeg hadde den ikke var behandlet, tok umidelbar kontakt og hadde disse beholderene en liten stund etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fekk og holderne mine i dag, somla meg til å monter settet.

til nå så funker det perfekt, kort oppstarts tid før xenon lysa lyser for fult :D

merka og at visst ein monterer pæra med det røret oppover (mot toppenav lykta) så blir det ikkje så masse glare eller strølys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Men faen da, prøvde å montere disse idag, pærene holder seg ikke slik de skal, dvs at det rører på seg og da kan man ikke kjøre rundt med det :(

Noen andre som har hatt dette problemet? ikke nok med det, måtte jo sage i disse soklene for i det hele tatt å få Kontakten til xenonlyset igjennom.

Begynner å bli nokså frustrert nå altså. Lurer på om jeg har fått tilsendt feil sokkler nå å.

Faktisk ikke den eneste nedturen idag heller, fant ut at koed har sendt meg feil coils. Makan... Ikke bra det her midt i juletiden altså. Kommer bare i dårlig stemmning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...