ropa Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Kan nesten høres ut som du har fått feil sokler fra oss. Ta ett bilde med mobilen og sende til megalys emailn min så skal jeg se på dem. Visst dem er feil går det nye i posten i morgen. Ok skal gjøre det. Fikk faktisk 2forskjellige også. Jeg mailer bare over bildene til megalys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Et lite snikspørsmål...(vel, 2) På min E36 så har jeg linse på nærlys, men ikke på fjernlys. Nå skal jeg montere xenon i fjernlysene. (Ankommer imorra tenker jeg) Vil det fungere greit siden det er parabollykt på fjernlyset? Vil det bli noe bedre? Og nr 2. Må jeg ha adapter til mine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Hmm, har tenkt en stund og enda ikke blitt å gjøre noe med saken. Vurdere da å bestille disse apdaterne og teste dette ut. Kan snuten gi meg bot vis jeg blender andre biler? jeg har 2 sånne adaptere du trenger i allefall.. hvor bor du? jeg trenger dem nemlig ikke.. kan sende dem til deg som brev eventuelt, da kommer dem fort.. gi ett bud, husker ikke hva dem kosta nye men det var ikke stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 du trenger ikkje sokkler til E36, pærene er vel festa med fjører der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Har noe av det samma problemet. Kjøpte 2 adaptere fra Ebay og de ville ikke klemme til eller sitte fast, så har bestilt 2 nye orginale holdere som jeg skal borre opp og montere xenon pærene i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Bare surr med bestillinger fra dybvig trading også. Men er ikke så rart, de selger til 100 forskjellige biler uten å prøve om de passer på de forskjellige bilene, så de har egentlig ikke kunnskap nok til å drive en sånn butikk. Men noen som har skjønt de sokkelene til e46 de leverer? den siden mot bilen er jo grei nok, bortsett fra at man må ta av den pakningsringen for å få de til å sitte i lykta. men da sitter de jo helt løst. Den andre sida er da bare et rundt hull.Hvordan skal man få en h4 pære til å sitte der? Måtte finne på en jalla løsning med teip og lim. Og det er ikke plug and play! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Bare surr med bestillinger fra dybvig trading også. Men er ikke så rart, de selger til 100 forskjellige biler uten å prøve om de passer på de forskjellige bilene, så de har egentlig ikke kunnskap nok til å drive en sånn butikk. Men noen som har skjønt de sokkelene til e46 de leverer? den siden mot bilen er jo grei nok, bortsett fra at man må ta av den pakningsringen for å få de til å sitte i lykta. men da sitter de jo helt løst. Den andre sida er da bare et rundt hull.Hvordan skal man få en h4 pære til å sitte der? Måtte finne på en jalla løsning med teip og lim. Og det er ikke plug and play! Når vart det originalt med h4 pæra på e46? På dei fleste biler er det plug and play. Etter det eg har forstått, so har e46 ein pæreholder som gjere at plug and play ikkje fungera. Du kan modifisera pæreholderen i bilen eller å kjøpa ein som er modifisert ifra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 h7 er det vel, riktig det. Nei den originale passer ikke, men ikke den de sender med ekstra heller. Hb4 eller noe er vel fjern lys det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 det er i tåkelysene det er HB4 sokkel. dei ombyggingssokklene eg fekk i fra megalys funkerer perfekt, null problem å montere dei og pæra sitter bom fast. så 325demon eg kan ikkje sjå problemet ditt skal berre vere å presse kablene og pakningen som sitter rundt ledningene igjennom hullet i sokkelen, så presse pakningen i mot sokkelen igjen menst du trekker ledningene bakover. da skal du sitte igjen med at HID pæra sitter heilt bak mot sokkelen og den rundt pakningen rundt ledningene er pressa godt opp mot andre sida av sokkelen igjen. da skal det ikkje vere noe bevegelse i pæra og den sitter godt fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Har enda ikke blitt å prøve å montere alt på nytt pga kulde. Men kjipt som det var at pærene ville ikke sitte skikkelig,dvs de lå løst. Kompisen min som enda skulle hjelpe meg å montere dette hadde nettopp montert på 3-4biler før, men lar seg ikke gjøre så lett på en Bmw Jeg måtte i tillegg sage/utvide hullet så jeg fikk xenonlys kontakten igjennom adaptern. Fikk 2 forskjellige adaptere fra megalys enda. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, står uten xenonlys per idag Enda jeg har kjøpt dette settet for snart 2mnder siden. Blir bare oppgitt. Har vurdert lim,eller noe silikon for å få det til å sitte. Men siden dette blir uorginalt så må jeg vel av med alt før jeg skal på eu-godkjenning etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Jeg måtte presse alt på plass.. spesielt den "pinnen" som holder det på plass.. Skrutrekker ftw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Noen bilder faen da, kom ikke en dritt, må vel laste det til photobucket først da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Neida, du må bare trykke på "last opp" först Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Prøver igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå