Gå til innhold

Ettermontering av xenon til E46, need help!

ropa
 Share

Anbefalte innlegg

Kan nesten høres ut som du har fått feil sokler fra oss. Ta ett bilde med mobilen og sende til megalys emailn min så skal jeg se på dem. Visst dem er feil går det nye i posten i morgen.

Ok skal gjøre det. Fikk faktisk 2forskjellige også. Jeg mailer bare over bildene til megalys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et lite snikspørsmål...(vel, 2)

På min E36 så har jeg linse på nærlys, men ikke på fjernlys. Nå skal jeg montere xenon i fjernlysene. (Ankommer imorra tenker jeg)

Vil det fungere greit siden det er parabollykt på fjernlyset? Vil det bli noe bedre?

Og nr 2. Må jeg ha adapter til mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har tenkt en stund og enda ikke blitt å gjøre noe med saken. Vurdere da å bestille disse apdaterne og teste dette ut. Kan snuten gi meg bot vis jeg blender andre biler?

jeg har 2 sånne adaptere du trenger i allefall.. hvor bor du? jeg trenger dem nemlig ikke.. kan sende dem til deg som brev eventuelt, da kommer dem fort.. gi ett bud, husker ikke hva dem kosta nye men det var ikke stort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bare surr med bestillinger fra dybvig trading også. Men er ikke så rart, de selger til 100 forskjellige biler uten å prøve om de passer på de forskjellige bilene, så de har egentlig ikke kunnskap nok til å drive en sånn butikk.

Men noen som har skjønt de sokkelene til e46 de leverer? den siden mot bilen er jo grei nok, bortsett fra at man må ta av den pakningsringen for å få de til å sitte i lykta. men da sitter de jo helt løst.

Den andre sida er da bare et rundt hull.Hvordan skal man få en h4 pære til å sitte der? Måtte finne på en jalla løsning med teip og lim. Og det er ikke plug and play!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare surr med bestillinger fra dybvig trading også. Men er ikke så rart, de selger til 100 forskjellige biler uten å prøve om de passer på de forskjellige bilene, så de har egentlig ikke kunnskap nok til å drive en sånn butikk.

Men noen som har skjønt de sokkelene til e46 de leverer? den siden mot bilen er jo grei nok, bortsett fra at man må ta av den pakningsringen for å få de til å sitte i lykta. men da sitter de jo helt løst.

Den andre sida er da bare et rundt hull.Hvordan skal man få en h4 pære til å sitte der? Måtte finne på en jalla løsning med teip og lim. Og det er ikke plug and play!

Når vart det originalt med h4 pæra på e46?

På dei fleste biler er det plug and play. Etter det eg har forstått, so har e46 ein pæreholder som gjere at plug and play ikkje fungera.

Du kan modifisera pæreholderen i bilen eller å kjøpa ein som er modifisert ifra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er i tåkelysene det er HB4 sokkel.

dei ombyggingssokklene eg fekk i fra megalys funkerer perfekt, null problem å montere dei og pæra sitter bom fast.

så 325demon eg kan ikkje sjå problemet ditt :? skal berre vere å presse kablene og pakningen som sitter rundt ledningene igjennom hullet i sokkelen, så presse pakningen i mot sokkelen igjen menst du trekker ledningene bakover.

da skal du sitte igjen med at HID pæra sitter heilt bak mot sokkelen og den rundt pakningen rundt ledningene er pressa godt opp mot andre sida av sokkelen igjen.

da skal det ikkje vere noe bevegelse i pæra og den sitter godt fast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har enda ikke blitt å prøve å montere alt på nytt pga kulde. Men kjipt som det var at pærene ville ikke sitte skikkelig,dvs de lå løst. Kompisen min som enda skulle hjelpe meg å montere dette hadde nettopp montert på 3-4biler før, men lar seg ikke gjøre så lett på en Bmw :lol:

Jeg måtte i tillegg sage/utvide hullet så jeg fikk xenonlys kontakten igjennom adaptern. Fikk 2 forskjellige adaptere fra megalys enda. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, står uten xenonlys per idag :cry:

Enda jeg har kjøpt dette settet for snart 2mnder siden. Blir bare oppgitt. Har vurdert lim,eller noe silikon for å få det til å sitte. Men siden dette blir uorginalt så må jeg vel av med alt før jeg skal på eu-godkjenning etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...