rollertoy Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Har Business cd nå, er det dyrt med brukt navi? og ligger alt jeg trenger for å koble opp i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Ja, det er dyrt. Nei, alt ligger ikke klart. Du trenger: [*:1z94bv5l]Skjerm (16:9 eller 4:3, der sistnevnte er billigst. 16:9 fås med CD, kasett eller MD)[*:1z94bv5l]Radiomodul (er et par å velge mellom her, men de nyeste er de beste med tanke på tilkoblinger o.l.)[*:1z94bv5l]GPS-mottaker[*:1z94bv5l]Navi-computer (mange å velge mellom, siste utgave er DVD-basert, noe som er å foretrekke. Kan erstattes med TV-modul om navigasjonsdelen ikke trengs)[*:1z94bv5l]Kabelsett[*:1z94bv5l]Dings for å omplassere klimakontrollpanelet[*:1z94bv5l]Diverse braketter o.l. om du ikke har CD-veksler fra før Skjerm, radiomodul og navicomputer må de regne 2-3000 for hver, og kanskje enda litt til. Braketter, kabelsett og slikt kommer på en tusenlapp og to. Førersete, baksete, hattehylle, midtkonsoll etc. må demonteres. Her er litt bilder fra jobben når jeg gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Takk for info! Da beholder jeg garmin`n litt til jeg... Ser bra ut da! Pen jobb på bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Det er nok det enkleste. Jo takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Jeg har gjort dette på E46 touring. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=70532&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hvor mye må jeg bytte hvis jeg har business navi fra før (monochrom skjerm og kasett). Vil noe virke med kun skjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Du må nok bytte like mye dessverre, med unntak av GPS-antennen. Du kan til nøds beholde navi-computeren din, men den må isåfall kodes om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Da får TomTomen duge til jeg skaffer meg bil med original stor navi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Fortsatt så er det langt billigere å kjøpe på ebay, enn å kjøpe det nytt.. Satan så kostbart om du skal kjøpe alt det der av GSbildeler feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksen Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Jeg skulle gjerne bytte ut min business navi med en 16:9 skjerm. Jeg har følgende navi i min bil: Vil bytte til denne: Må jeg fortsatt bytte ledningene fram til navi selv om jeg har dvd navi bak? Eller funker dette bare som plug and play? Selgeren av 16:9 skjermen mente dette skulle gå. Greit og sjekke før man svir av noen kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Du må bytte så og si like mye som om du ikke hadde hatt navigasjon i det hele tatt. Det du har som fortsatt kan brukes er GPS-en og navi-computeren. Navi-computeren må omprogrammeres for å passe til den store skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksen Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Okay. Så da må jeg altså dra nye kabler fra den nye spilleren og bak til cd veksler og navi computer. Har sett at dette er litt mer enn en "times" arbeid. Må det ny radio modul til også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Stemmer det. Ja, radioen du har nå sitter inni selve spilleren fremme, mens på biler med større skjerm sitter denne bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå