Gorg Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 De beste bilbildene jeg har tatt til nå. Skulle gjerne tatt noen nye bilder av min bil (nederst), men har vært dårlig vær i en måned i strekk her oppe.. Setter pris på tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Fine bilder, men jeg synes det kunne med fordel vært litt mer "luft" foran 5'ern og under øverste bildet av e46en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Fine bilder, men jeg synes det kunne med fordel vært litt mer "luft" foran 5'ern og under øverste bildet av e46en. Notert De fire øverste bildene er komposisjoner av opptil 10 bilder hver, så meget tungvint å ta mange forskjellige versjoner av de forskjellige. Neste gang jeg drar på 'shoot skal jeg lage meg skisser over hvert bilde, så har jeg mere kontroll på stedet og i ettertid Har lyst å få printet et av de i større format og henge på kontoret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Jeg likte bildene veldig godt. Men er enig i at det burde være mer luft foran fronten på bilen i de aktuelle bildene. Det ser også ut som du har mye fin natur der oppe, så du kan jo prøve å blande natur/bil slik at ikke bilen blir "centerpiece" i alle bildene. Men bare pøs på med bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Synd at det snart er vinter her da.. Men når jeg får vasket bilen min, skal jeg ut igjen å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Siste er et bryllupsbilde, med feil merke bil også. Men syns det ble kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Den Mercedesen tok seg veldig godt ut! Du er flink til å ta bilder, det skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Laget en ny versjon av 5-serien ikveld. Takk for det Winchester Fikk speilrefleks i julegave ifjor, og siden da har det bare gått fremover med hobbyen Skal snart gå over til fullformatskamera, det skal bli godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Remake av et tidligere bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Det siste bildet der var meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Takk Det var pent jeg prøvde på Blir nye bilder av min egen bil muligens neste mandag, når jeg får den vasket til vinteren. Så blir det bilder av en Toyota MR2 med candylakk til helga dersom vi er heldige med været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå