Gå til innhold

Interessert i litt tips og feedback angående min E46!


Omnislash
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis du bare vil senke den litt vil jeg anbefale H&R sine 35/10 senkefjører.. Regner med du har M-Tech understell så.. Bilder av senk ser du i tråden min ;)

Ja, jeg har M-tech understell - originalt clubsport understell.. er ganske greit.. men vet ikke hvordan det stiller seg med andre fjører.

Er det 35/10 du har ?

Er egentlig ute etter noe som ikke subber hverken i hjulbuer eller i fartsdumper :shock:

Justerbart må jo være det beste... for da kan man justere ned litt og litt... og se hvor man havner hen.. også har man muligheten til å sette det opp om vintern.. om man skulle være så "dum" at man bruker fine bilen da ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Bytt bilen din mot Minien min. Kan diskutere betingelser neste uke på jobb :P

mohaha! jeg vil ikke ha noen mini!! hvor er bildene av den a Mads?

Har ikke tatt noen "ordentlige" bilder av den, ennå.

lerherlig.jpg

mini2.jpg

32457487.jpg

Beklager at jeg stjal tråden din, litt! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Bytt bilen din mot Minien min. Kan diskutere betingelser neste uke på jobb :P

mohaha! jeg vil ikke ha noen mini!! hvor er bildene av den a Mads?

Har ikke tatt noen "ordentlige" bilder av den, ennå.

lerherlig.jpg

mini2.jpg

32457487.jpg

Beklager at jeg stjal tråden din, litt! 8)

Hehe, det går så bra så :) Fine biler det da! :) ikke noe i veien med bildene heller.. har sett langt verre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å være av den gamle skolen, vil du ikke gå feil med senkesett fra en av de store BMW tunerne som alpina, hartge, hamman, MK osv,

Du må huske på at fjærer, dempere, stabstag ol egentlig er en enhet som må jobbe sammen for å oppnå optimale forutsettninger, det er derfor, en del av systemene koster noen kroner.

Og bare sette på noen fjærer og dempere kan i hverste fall gi bilen din dårligere kjøreegenskaper i en kritisk situasjon en det som du kjører på i dag.

Husk også på at senker du mye vil du måtte bytte deler i hjul opphenget for å få justert dette slik at du ikke sliter dekk, og justerer du høyden på bilen så blir ikke vinklene Spes (camber) korekte, og du må bruke justerbare camberplater foran og du må bytte til en justerbar lenk arm bak for å få vinklene rette igjen, mange har skjeiv slitt et sett med dekk før de finner ut av dette.

Grome deler og nødvendig kompetanse finner du sikkert her: http://www.chassisteknikk.no/

Når det gjeller AE så er det vell nå lykter med AE som passer til E46 men som vanlig koster det noen kroner, mener jeg så et sett slike sist jeg var hos GS.

Du har en fin bil så ikke lag den for Harry med skamsenk, får følge med deg litt på DCN også og se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...