Gå til innhold

Interessert i litt tips og feedback angående min E46!


Omnislash
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger noen tips når det gjelder min sølvfargede E46.

Først og fremst, vil jeg ha noen forslag på hva slags senkesett jeg burde gå for, og hva med coilovers? (kan ingenting om dette ..)

Noen forslag på ny farge på bilen ? Legg gjerne ut bilde på eksempel (Helst en E46 coupe)

Og jeg vil gjerne også se noen her inne vise frem sin sølvfargede bil med original xenon lys + angel eyes (og evt Grøftelys i samme fargetemperatur)

Andre innslag eller forslag tas varmt imot! :D

Svar kan postes i denne tråden om min bil;

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=127520

På forhånd takk! :D

(Har også startet en lignende tråd i teknisk, men føler det blir litt overfylt av andre henvendelser)

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=130480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder angel eyes kan du gå for biltema sine. De er ikke dårlige. Har vel rundt 6000k i fargetone. Eneste 4300k AE jeg vet om er www.umnitza.com sine, men de er litt gule i forhold til 6000k (som er det hviteste du får mener jeg, uten å være blå).

Hvis du bare vil senke den litt vil jeg anbefale H&R sine 35/10 senkefjører.. Regner med du har M-Tech understell så.. Bilder av senk ser du i tråden min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover alle E46 entusiastene om dagen eller? får håpe det er flere av dere på høst-treffet på Lørdag da!

Nå har du jo fått masse tips i den andre tråden der du spurte om tips og råd, og du ville nok fått de samme her også om vi skulle kommet med tips og råd her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover alle E46 entusiastene om dagen eller? får håpe det er flere av dere på høst-treffet på Lørdag da!

Nå har du jo fått masse tips i den andre tråden der du spurte om tips og råd, og du ville nok fått de samme her også om vi skulle kommet med tips og råd her også :)

Hehe, jeg savner endel feedback..

Men virker som det går i bølger hvor folk er aktive her og ikke..

Og når det gjelder "teknisk" forumet, så kommer ca 20 nye ting der hele tiden, så om folk ikke følger med på tråden eller er litt aktive her inne så bare forsvinner den langt bak..

Derfor savner jeg de forumfunksjonene vi har på DCN, der har du full oversikt over der du har kommentert, og hvor du har vært å sett i det siste osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover alle E46 entusiastene om dagen eller? får håpe det er flere av dere på høst-treffet på Lørdag da!

Nå har du jo fått masse tips i den andre tråden der du spurte om tips og råd, og du ville nok fått de samme her også om vi skulle kommet med tips og råd her også :)

Og det er ikke alle som er like flinke til å følge opp som deg vettu :P

Men får å være ærlig, skulle de ha delt opp forumet her til karosserier også..

3 serien og delt opp i E30, E36, E46, E90,91 og 92.. :) Som et eksempel..

Da hadde man lettere visst hvor man fant relevante bilder og info om den bilen man er interessert i! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder angel eyes kan du gå for biltema sine. De er ikke dårlige. Har vel rundt 6000k i fargetone. Eneste 4300k AE jeg vet om er www.umnitza.com sine, men de er litt gule i forhold til 6000k (som er det hviteste du får mener jeg, uten å være blå).

Hvis du bare vil senke den litt vil jeg anbefale H&R sine 35/10 senkefjører.. Regner med du har M-Tech understell så.. Bilder av senk ser du i tråden min ;)

skjønner, det hadde vært digg å sett noen biler med begge varianter..

Har prøvd å søke meg frem, men det kommer 600 artikler der det har vært nevnt AE :P

Så føler det er håpløst.

Jeg vil bare at det skal se profft ut, ikke fake.. og jalla. Og helst så lovlig som mulig.. kanskje 6000 er svaret da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Napper bare ut pæra ja.

Du vil ikke få feilmelding da du kobler AE inn på parklyskretsen og BC tror dermed at det er en pære der :wink:

Ang senk er coilovers rimelig hardt... Jeg kjenner ALLE ugjevngeter i vegnbanen i min med FK coilovers og 30-profil, mulig dette er bedre med dine hjul og et annet merke med justerbar hardhet f.eks.

Vil du bare ha litt lavere bil og bevare comforten ville jeg gått for fjører og kanskje noen oppgraderte dempere

Masse inspirasjon å hente her btw :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Napper bare ut pæra ja.

Du vil ikke få feilmelding da du kobler AE inn på parklyskretsen og BC tror dermed at det er en pære der :wink:

Ang senk er coilovers rimelig hardt... Jeg kjenner ALLE ugjevngeter i vegnbanen i min med FK coilovers og 30-profil, mulig dette er bedre med dine hjul og et annet merke med justerbar hardhet f.eks.

Vil du bare ha litt lavere bil og bevare comforten ville jeg gått for fjører og kanskje noen oppgraderte dempere

Masse inspirasjon å hente her btw :wink:

Takk for tipsene der Lars. Setter pris på dem altså!

Erfaringer fra brukere her inne går lavt over det anbefalingene til GS og andre butikker kommer med.. Kan ikke stole 100% på dem, what so ever. In the end er det bare penger som teller for dem.

Så justerbart H&R senkesett med Eibach bør være bra da altså ?

men - senkesettet går jo av seg selv.. man justerer jo det der man vil ha det... og da har man vel fjærer som gjør det samme sant? Får noen har sagt; "H&R senkesett (dempere) og Eibach fjærer.."

Jeg tror jeg ville feks satset på 60/40 senking, om det ikke høres helt ille ut (uten valsing osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...