kentivar Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Hei har en E36 Compact 1,6 som jeg har lyst og bygge om til 2,5 (m50b25). Noen som har gjort dette før og fått det godkjent? Hva må evt. Byttes utenom motor og girkasse? Har noen skivebremser fra en 325 E30 jeg tenkte og sette på bak, vil disse passe og vil de være store nok? Bremser forran henter jeg fra samme bil som motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 kommer an på vekta er total vekta som stopper deg der og rekke 6'ern veier trossalt mer en rekke 4'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Men er ikke compact levert med 6er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Men er ikke compact levert med 6er? Spiller ingen rolle det. Du kan ikke gjøre om på aksel vekta i vognkortet ved ombyging.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 har fått svar på søknaden om ombygging til 2.5l M50 motor.. e bære å peise på! må flytte batteriet bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå