Titansilber Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Har opplevd et par ganger, senest i dag, at iDrive skjerm ikke tenner når jeg starter bilen. Kjørte en tur i dag og skjermen var helt svart uten tegn til liv. Lot bilen stå i 20 min før jeg startet igjen. Da fungerte den helt normalt. Noen som vet hva dette kan være?
en325ic Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 enten intern feil i CCC eller softwere feil..
Titansilber Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 enten intern feil i CCC eller softwere feil.. Hva er CCC?
CrZyWiz Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Ta den til BMW, du har forhåpentlig enda reklamasjonsrett?
Titansilber Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Ta den til BMW, du har forhåpentlig enda reklamasjonsrett? Har garanti på den ennå, så det går nok greit. Problemet er at feilen ikke opptrer på kommando, så det er vanskelig å få vist dem problemet.
psv Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Hei, skjer feilen tilfeldigvis om morgen etter kald natt? Min -05 E61 fikk svart skjerm i morges, og hadde såvidt noe "hikke" i går. Har nettopp flyttet, og bilen står nå i "utegarasje" mot tidligere oppvarmet innendørs garasje, og et par ganske kalde netter nå siste dager. Kjørte ca 45 min med svart skjerm, forsøkte å stoppe og starte et par ganger uten hell. Kom fram til jobben, stoppet, gikk ut, låste, låste meg deretter inn igjen, restartet, men like svart skjerm... Men 2 timer senere fungerte det så fint som bare det, og har fungert siden... Får se i morgen. Hvordan gikk det med ditt problem?
Titansilber Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 Feilen hos meg skjedde om morgenen ja, og det var kanskje litt kaldt. Bilen stod i garasje, så var ikke kuldegrader. Har ikke sett noe mer til feilen etter at jeg postet dette innlegget, så ikke godt å si hva det er. Hold meg oppdatert om du finner ut av ditt problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå