2takt Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Hei, tenkte å lage en post om bilen min! Litt info om bilen først: Det er da en -93 mod 320i Coupe som jeg har hatt i litt over ett år nå. Har stort sett ikke vært noe problemer med bilen, skiftet toppakning på den i vinter og fikk subframe disaster for noen måneder siden, men det er fikset og nye powerflex foringer er kommet på Bilen ble rygget i siden på av en lastebil her rett før sommerferien startet, så da kom det en gyllen mulighet til og få lakket hele bilen opp igjen som har vært planen lenge Specliste: Mtech frontfanger Mtech lister M3 Speil M3 diffusor innsats Simons effektlanlegg FK Justerbart senkesett Røde/hvite baklykter Angel eyes lykter fra GS Facelift front Lippe på frontfanger Powerflex foringer snart på alt understell Anlegg: Kicker basskasse 2x12" DLS UP35 3veis frontsett DVD skjerm Pioneer DEH-P5100 spiller Harman kardon monoblokk JBL 4-kanals forsterker 6x9 i hattehylle 1.2farads kondensator Her er bilen rett etter jeg hentet den: Så ble det senk og noen mods Så skjedde dette :\ Etter at bilen hadde vært på takst og pengene var kommet på konto var det bare å begynne: Slik ser den ut nå, dette er rett etter lakk Så var bilen i hus igjen: Så kunne monteringen begynne Sånn står den nå, er ikke helt ferdig med monteringen enda. Takluken kommer på plass imorgen og bakfanger + grill får jeg på mandag Så blir det en skikkelig vask da den er full i støv så skal den ut i lyset slik at jeg får tatt noen skikkelige bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 ser pent ut det der! kul farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Lekker farge du har fått. Det er vel estoril, hvis jeg ikke tar feil? Blir uansett meget pent når du er ferdig med monteringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Ser lovende ut. Pen farge du har valgt! Estorill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Nydlig farge.. Gleder meg til e se den ferdig montert. Kva felger skal du ha på den ? Den fortjener nok rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2takt Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Ser lovende ut. Pen farge du har valgt! Estorill? Det er Estoril Blue ja, tenkte først å lakke den opp igjen i svart... Men det er så kjedelig og "alle" har jo svart e36, så tok en sjangs og det ser VELDIG lovende ut ! Fått på takluke, baklykter og montert litt interiør idag. Satt også på lister, men sliter som faen med de klipsene på mtech listene! Har helt nye orginale lister men de vil faen ikke gå inn i "hakkene" sine, bare fått 1 list til og sitte skikkelig Noen som har tips :S ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2takt Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Nydlig farge..Gleder meg til e se den ferdig montert. Kva felger skal du ha på den ? Den fortjener nok rått. Takk takk! Du er ikke den eneste som gleder seg til det Får bakfanger og grill imorgen, bakfangeren har vært lakkert opp igjen før og den nye lakken reagerte vist kraftig med grunningen som var der fra før, lakken begynte vist å koke som bare det Det blir nok noen 18" med kant på tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Nydlig farge..Gleder meg til e se den ferdig montert. Kva felger skal du ha på den ? Den fortjener nok rått. Takk takk! Du er ikke den eneste som gleder seg til det Får bakfanger og grill imorgen, bakfangeren har vært lakkert opp igjen før og den nye lakken reagerte vist kraftig med grunningen som var der fra før, lakken begynte vist å koke som bare det Det blir nok noen 18" med kant på tenker jeg Må legg ut masse bilder underveis. kjekt å se på slike prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Pen farge! Blir bra når den blir ferdig! Regner med at du ikke har festet fangeren helt siden den må av igjen? Planer om sideskjørt? Felger hadde jo kanskje vært lurt å prøve før lakk, siden det er vanskelig å finne 18" kantfelger som går innunder org buene bak..(les umulig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Herlig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2takt Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Pen farge!Blir bra når den blir ferdig! Regner med at du ikke har festet fangeren helt siden den må av igjen? Planer om sideskjørt? Felger hadde jo kanskje vært lurt å prøve før lakk, siden det er vanskelig å finne 18" kantfelger som går innunder org buene bak..(les umulig) ,Alt er ikke skrudd på plass skikkelig enda nei, sideskjørt får komme etterhvert men har en rieger vinge liggende ved siden av meg her, men vet ikke om den skal på bilen enda! Felger skal jeg alltids klare å fikse, men vil ha noe med kant hvertfal ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 rieger, ikke den høye? sliter med klips på m-listene jeg og, vurderer tec7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2takt Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 rieger, ikke den høye? sliter med klips på m-listene jeg og, vurderer tec7 Nei de derre 7meter høye vingene kan andre få lov til og ødelegge bilene sine med, er en ganske lav vinge jeg har liggende her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 rieger, ikke den høye? sliter med klips på m-listene jeg og, vurderer tec7 Nei de derre 7meter høye vingene kan andre få lov til og ødelegge bilene sine med, er en ganske lav vinge jeg har liggende her! åh takk gud, det ville vært å fullstendig knuse bilen som kommer til å bli DRITTFIN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 så jævlig tøff bilen var uten lykter på. minnet meg om mustang. nydelig farge du har lakkert den i blå er bare lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå