NeonMuffler Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 hei, er disse delt? er vel nedre del som sitter i frontplata, også fanger "gjernet" øverst i egen del? eller er jeg helt på jordet? skulle hatt mtech2 fangere, men helst helstøpte i én del. både foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Org er delt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 men bak er det vel i en del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 noen som evt veit om noen som har støpt hele fangern i en del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 men bak er det vel i en del? Bak er dem også todelt, men de blir festet sammen til en del. noen som evt veit om noen som har støpt hele fangern i en del? De fleste kopifrontene er i en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 ok, dette skal på banebil så kjipt å måtte ødelegge org mtech2 synes jeg, også lettere å lage hurtigfester på kopier uten dårlig samvittighet. holder at jeg har org mtech2 på isbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwj Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 www.gsbildeler.no har helstøpte kopier. Mener Koed også har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 tok en titt nå, men det er jo helvettes dyrt på GS da, fy faen. de tar jo samma prisen for kopier som koed tar for original vare! erre mulig så hvis noen har noe de vil selge så skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå