Gå til innhold

Ny mann på forumet,Min første BMW

Gman
 Share

Anbefalte innlegg

Ville anbefalt deg å kjøpe steg 2. Den eneste forskjellen er at du vår med vannkjølingssystem og at de skrur opp trykket litt. Dette skal ifølge ess øke levetiden til kompressoren og prisen er ikke så mye høyere.

Når det kommer til eksosanlegg går supersprint og eisenmann for å være det beste. Både når det kommer til (er objektiv nå) kvalitet, lyd og effekt. Kjøp med grenrør, øker lyden til orgasmiske proposisjoner og ess annbefaler det da den originale fungerer som en "flaskehals" med overladning.

Stikk innom felgimport på strømmen for supersprint, de som er den norske importøren. (de gir også best pris) http://www.supersprint.com/USP000bmwE469.asp

Ang eisenmann selger Schmiedmann i skien dette, http://schmiedmann.no/486/produktId/2461.htm

Både eisenmann og supersprint leverer 4 potters "m3 look".

Koed.no selger m3 bakfanger som passer til coupe for 4000kr. (selger også framfanger og sideskjørt) https://www.koed.no/2.1.asp?anker=boksa ... anker_5148

Men du er klar over at M3'en er bredda og det er jo med på å gjøre bakenden så vakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jupp... klar over at den er bredda.

Takk for linker og info.

Mtech 2 fangeren likte jeg godt...Da blir det fortsatt en 330 og ikke en look a like M3.

Problemet nå er jo å bestemme seg for hva jeg skal gå for lol..Så mye snadder å velge i.

Jeg får ta en liten tenkepause for å finne ut av dette..:)

Finnes det noen i Norge som selger/monterer ESS kit?.

Snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestillt litt deler..Sorte nyrer,M3 leppe og carbon emblem.

Fant også ut at jeg vil ha litt lyd i bilen så har handla inn en Focal Utopia subb.

Audison WRX 6.420EX forsterker er i kikkerten og er på jakt etter et 6,5" Utopia frontsett...men passer 6,5" i dørene?

Er det plass til elementer som bygger noe mer inn i døra, eller må jeg ha ett slimline sett?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste 6,5" som passer i dørene uten spesielle modifikasjoner er slim-line høyttalere. Ellers blir 5,25" det største du får plass til, men også her må man tilpasse egne fester til høyttalerne med mindre det er kommet noen adaptre jeg ikke vet om. Er i hvert fall en smal sak å forbedre original-lyden mange hakk! For øvrig noen som har montert bavarian soundwerke, så du kan prøve et søk i bilstereo-tråden for å se hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker.

handla inn litt utstyr i dag.

Adapterplate til spiller,overgang fra orginal plugg til ISO,Stinger HPM signalkabler,HPM høyttalerkabler og en Alpine CDA9887R spiller.

Nå er det bare å få valgt ut frontsett som passer.Utopia kittet bygger for mye og jeg vil ikke kappe istykker dørsidene ,så jeg må se etter noe annet.

Mulig det blir JLAudio's topp serie..Hørt mye bra om de.

Ang forsterker så er jeg fortsatt på jakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...
GS Bildeler har i katalogen sin, men jeg finner den ikke igjen på nettet. Prisen i katalogen er 2390,-

Man finner de også rundtom i diverse utenlandske butikker, f.eks. her.

Personlig synes jeg M-tech II-fangeren er penere, der har man også to eksos-alternativer:

Eksos helt i sidene:

[ Bilde ]

Eksos som på M3:

[ Bilde ]

Den øverste får du bl.a. kjøpt hos GS Bildeler her eller her.

Den nederste eksosen finner man på GS her eller hos Inside Performance her.

Eisenmann mener jeg at har en versjon av disse også, samt at man finner noen på eBay.co.uk.

Alternativt kan man bruke M3-eksos, men da må reservehjulsbrønnen kappes bort. Kan man gjøre karosseriearbeidet selv kan dette være den billigste løsningen.

Skal man ha M-tech II-fanger med M3-eksos trenger man også diffuser tilpasset dette som man finner hos Inside Performance her.

Finnes dette noen link for sånn arbeid? har sett det i et gatebil blad for en stund tilbake men finner det faen ikke igjen.. Så om noen kunne hjulpet meg å finne linken til det hadde det hvert kjempe :)

Mvh Juhani :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...