Johnsen Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Demonterte bærebro, stabastag, styresnakke og alt i forstillinga på E30en i dag. Da dette ble fjernet "falt" motoren ned 20cm og ble "hengende"... Ligger dne bare på bærebroa, er det ingen andre motorfester? DVS at dersom man skal skifte broa, så må motoren sikres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 hmmm.... det er vel ikke veldig vanskelig å se hvor motoren din er festet??? Ikke akkurat trangt på den bilen. Du skriver bærebro, mener du travers eller hvordan er det? De fleste biler med motoren riktig vei har den festet i traversern og da vil den (selvsagt) komme ned om du tar den bort uten å feste den på oversiden. Spørsmålet ditt svarer seg vel litt selv, eller ihvertfall med litt sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Du har fjernet alt som er under motoren og så reagerer du på at den er løs? Det er to motorfester som sitter i traversen. Skal du bytte den uten at motoren kommer ned, må du løsne motorfestene og sikre den med stroppe fra taket, eller jekk under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hehe, da er alt som det skal med andre ord! Var sikker på at det var motorfester i selve rammen jeg, men neida! Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 du får passe på så du ikke skader deg får veldig fine motoroppheng som du setter ved skjermene og tvers over motoren http://www.biltema.no/products/product. ... mId=153397 denne funker fint.. rimelig og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Ja, er det jeg har gjort nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Jeg låner tråden litt hvis det er greit jeg skal sandblåse bunnen av e30 ixen min og da må jeg ha vekk alt av motor og drivverk. kan jeg slippe ned fjærbein motor girkasse og alt på en gang og så bare heise chassiet vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Det skal gå fint plumbo79, så lenge du passer på at alt er skrudd av fra karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 jeg har gjort det jeg. Bare å løsne alt så slipper du den ned. funker som fjell. er slik motorene monteres orginalt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå