bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Jeg er også intressert i bakfanger,sideskjørt og bakplata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 har du fortsatt interiøret.. hva skal du ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 er ikke så ofte innpå her, hehe bremse å clutch system er ikke til salgs.. interiøret har jeg enda. ja, det er bakfangeren som må repareres, sideskjørt ser det ut til att en som sendte pm skal ha, å han skal muligens ha platen mellom lyktene også. tror jeg fikk med alt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Er styresnekka fri for slark og uten servotronic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 servotronic er det da det er 3 slanger fra servo pumpa? vist det er rett den jeg har så er den fri for slark ja, det styre systemet som jeg har er 2 slanger fra pumpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Har du en 3,8 topp liggende? Veiv? Pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 har du mellomaksel?? send pm på pris =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 E28 TURBO: har en 3,8 delemotor, selges som den står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Hei! Du har ikke tilfeldigvis de 2 lokkene som skal sitte på hver side av grøftelysene på M5 fram-fangeren....? MVH Ronny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 icemanm5 det har jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 icemanm5 det har jeg:) Du er sikker på at du vet hvilke lokk jeg mener ja...? Skal du ha mye for dem i såfall...? MVH Ronny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 de rett ved siden av grøfterene? 700 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå