sandbuin Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 hei. Har en bmw 520ia... men kunne tenkt meg 4 hjulsdrift.. Går det ann gjøre om dt hær?? takk for svar : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 om det er e34 du har så kan du bygge om til ix. Men det er nok mye enklere og billigere å bare bytte til en ix... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Ser ikke helt vitsen med dette i en halvtrøtt 2 liter:P ikke stygt ment eller noe sånt, mn dt er sinnsykt med jobb for så lite. pluss at bilen blir enda slakkere. men men lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandbuin Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 vis jeg skulle gjort det, skulle jeg gjort det på en 525 ligger ikke ute så mange 525 ix på nettet:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Sjekk at karosseriene er like, da E30 har andre fjærtårn foran ihvertfall. Burde prøve å få tak i en komplett bil evnt. komplett drivverk og for og bakstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandbuin Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 noen som har gjort det hær?? Vet noen hva summen ca. kommer til å bli? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Her har du alle delene du trenger til å bygge om for 3300nok: http://www.blocket.se/halland/BMW_525ix ... m?ca=5&w=3 Her er en til 8200nok: http://www.blocket.se/stockholm/Bmw_525 ... m?ca=5&w=3 , ikke strøken men greit utgangspunkt. Da får du med 2.5l motor med manuell i tillegg. Er greit med litt ekstra power enn en 520ia, hvis du skal bygge om til firehjulstrekk. Hvor mange timer det tar å bygge om tør jeg nesten ikke tenke på. Men du må nok regne med rundt 25.000 hvitt og 15.000 svart. Når du først har for/bakstilling nede kan det også lønne seg å bytte alt av foringer. Et skikkelig tips er å finne en dønn strøken E34 IX fra Østerike/Sveits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Det er vel noe annerledes motor i IX enn i vanlig 520/525i pga diffen om jeg ikke husker feil, så uansett må du nok ha en 525IX. http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1254837146 Tror du kommer like greit fra det økonomisk med å kjøpe denne fremfor å bygge om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Trenger annen bunnpanne og oljesil. Så har IX tannstang og ikke styresnekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 veldig grei måte å få 4 hjulstrekk.. selg den daue 520'n-> kjøp 525ix'n som ligger på forumet.. og VIPS så har du faen med firehjulstrekk, ja du leste riktig 4 stk hjul trekk +mer powa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Det er vel noe annerledes motor i IX enn i vanlig 520/525i pga diffen om jeg ikke husker feil, så uansett må du nok ha en 525IX.http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1254837146 Tror du kommer like greit fra det økonomisk med å kjøpe denne fremfor å bygge om. Selve motoren er lik, men ett par komponenter rundt som er litt anderledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Alt for mye arbeid sammenlignet med å kjøpe en original ix! Trust me! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Delenr på karosseri er ikke likt s mulig det er noe med støtdempertårna osv som på E30 IX? Uansett ikke verdt det. Må ha komplett delebil uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandbuin Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 vanskelig finne en brukpar ix persjonbil på nettet, det er ikke så mange av de hr som ligger ute til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Har du sjekka den jeg linka til? Tilhører Patricko her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå