PIIIPower Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Vurderer å kvitte meg med disse felgene da jeg ikke vil at dama skal kjøre på disse. De har blitt brukt på E39 Touring og Sedan. Dette er ASA licensed by BBS felger så det er ikke noe billig felger. Cromen holder selv ved vask med Turtle nano felg vask og kantkjøring. Settet inneholder 2x 8,5 framfelger med godt med mønster, den ene felgen er stygg så du får med en kliss ny i tillegg. For enden er det 2x 10 som det står dekk på, men disse kan ikke brukes. Jeg har ikke sett mange av disse felge før og jeg finner de ikke på nett heller. Går ikke for småpenger. Foran Toyo Proxies TR 235/40x18 8,5x18 ET 18 6cm Crome kant Bak 10x18 ET 17 8cm Crome kant Jeg har brukt originale bolter så dette følger ikke med. Bud mottas, kan hentes i Blaker eller leveres i nærheten mot ett passende tillegg. Sendes ikke. Fram felg 1 Fram felg 2 Fram felger kant Tilleggsfelg Mønster Bak felg 1 Bak felg 2 Bak felger kant ASA felger Felg senter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 After work bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Pris da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 slike felger har jeg prøvd på min e28, vis noen er interisert i og se åsse disse ser ut på eventult den : p lykke til : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Gidder ikke å selger for noe under 5000, dersom folk heller vil ha flassfelger beholder jeg disse selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Gidder ikke å selger for noe under 5000, dersom folk heller vil ha flassfelger beholder jeg disse selv å det skal bety? At alle andre felger enn disse er bare dritten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 På ingen måte, hvorfor velger du å tolke det slik? Men det er vel en kjennsgjerning at crommen flasser på typiske billigfelger? Og at f.eks BBS og Oz m.fl er bedre og dyrere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 hvis jeg har skjønt det riktig så er det 3 fram felg og 2 bak felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 hvis jeg har skjønt det riktig så er det 3 fram felg og 2 bak felg? Jepp, 5 felger til sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 ingen interesse? blir vel finn.no da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Felga er pene på bil og man får noe ikke alle andre har. 'edit etter rydding' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Meget lekre felger. håper en moderator kan rydde litt i denne tråden slik at salget blir enklere for selger. Forøvrig endelig en fin salgstråds-start med skikkelige bilder og masse info. bumpz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 -slettet- Takk til mod. Fredrik for ryddejobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Hadde disse passet 3serie hadde di ikke vært i ditt eie lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 bumpes siden PenguiN- ikke har 5 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå