Morty999 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 han ba om seriøse svar her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Jeg er dønn seriøs! I følge forklaringene hans, så uttaler jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 ta bilen tilbake til verkstedet og krev en ny 4HJULSMÅLING hvis det forsatt sliter på dekka.. dette er vel ett seriøst svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 hehe, nei, er nok 4hjuls kontroll, men det skal du ikke trenger og ta om du bare har byttet foringer.. Øh.. det må man vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 fikk du målepapir sist du tok 4hjulskontrol? hvordan blir dekka dine slitt? innside,utside,midt på eller innside og utside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Edit: Se bilde på første side: Jeg ville byttet foring nr. 2 & 4 også, spesielt nr. 4 siden den er "justerbar" for så å ta en ny hjulstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 He he.... Takk for alle hyggelige svar godt å se at det er oppegående personer her, i tilfelle jeg skulle trenge hjelp med andre "seriøse" ting Nå skal jeg ut å skifte blinkelys olja, ha ha ha..... Var ikke meningen å misbruke forumet.... ville bare ha litt gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 jepp for jeg kan også ligge så bredt at jeg sladder på alle hjula pluss reservehjulet pluss at jeg har så camber at jeg kjører på felgkanten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå