Gå til innhold

Femhjuls kontroll etter skifte av bærearmsforinger?

Disaster
 Share

Anbefalte innlegg

Skiftet nedre bærearmsforinger bak og måtte ha bilen inn til femhjulskontroll, av en eller grunn slites likevell dekkene veldig ulikt. Kontrollen ble foretatt i vår en gang.

Må jeg inn på ny femhjuls kontroll ?

Takker for seriøse svar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har vell bare 4 hjul? hehe

Jamenn jeg har jo reservejul også :?: går ut ifra at dette er tatt med i kontrollen :?:

Problemet mitt da er at hjulene foran og bak slites noenlunde likt, mens reservehjulet ikke viser tegn til slitasje :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har vell bare 4 hjul? hehe

Jamenn jeg har jo reservejul også :?: går ut ifra at dette er tatt med i kontrollen :?:

Problemet mitt da er at hjulene foran og bak slites noenlunde likt, mens reservehjulet ikke viser tegn til slitasje :?:

Haha... genialt.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei, er nok 4hjuls kontroll, men det skal du ikke trenger og ta om du bare har byttet foringer..

Jeg ba verkstedet om femhjuls kontroll, det betyr at jeg har betalt kontroll for ett hjul for mye (reservehjulet) ?

Kan jeg kreve penger tilbake for ett hjul :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. I tillegg kan du kreve tilbake penger for at de burde informert om at du burde justere svingradiusen på svinghjulet ditt... (kremt kremt)

Så sant det ikke er punktert da, da må de jo lappe det først.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei, er nok 4hjuls kontroll, men det skal du ikke trenger og ta om du bare har byttet foringer..

Jeg ba verkstedet om femhjuls kontroll, det betyr at jeg har betalt kontroll for ett hjul for mye (reservehjulet) ?

Kan jeg kreve penger tilbake for ett hjul :?:

Men dette skjønner jeg ikke, du kan jo ikke kjøre bilen selv etter 5 hjulskontroll? For nå skal du på med vinterhjula snart, og da fungerer ikke de.????????????????????

Skulle vel spurt etter 9 hjuls kontroll? Sant? Eller er det bare jeg som er dum? :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...