Disaster Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Skiftet nedre bærearmsforinger bak og måtte ha bilen inn til femhjulskontroll, av en eller grunn slites likevell dekkene veldig ulikt. Kontrollen ble foretatt i vår en gang. Må jeg inn på ny femhjuls kontroll ? Takker for seriøse svar..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 åssen bil har du a, 5-hjulskontroll?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 åssen bil har du a, 5-hjulskontroll?? Jeg har 1994 modell 320 i E36 sedan........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 den har vell bare 4 hjul? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Enten har ikke verkstedet som gjorde jobben gjort det riktig, eller så må du skifte flere foringer og ta en ny hjulstilling. Hvilken foring har du byttet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 den har vell bare 4 hjul? hehe Jamenn jeg har jo reservejul også går ut ifra at dette er tatt med i kontrollen Problemet mitt da er at hjulene foran og bak slites noenlunde likt, mens reservehjulet ikke viser tegn til slitasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 den har vell bare 4 hjul? hehe Jamenn jeg har jo reservejul også går ut ifra at dette er tatt med i kontrollen Problemet mitt da er at hjulene foran og bak slites noenlunde likt, mens reservehjulet ikke viser tegn til slitasje Haha... genialt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 hehe, nei, er nok 4hjuls kontroll, men det skal du ikke trenger og ta om du bare har byttet foringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 er vel no 3 han har skiftet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 hehe, nei, er nok 4hjuls kontroll, men det skal du ikke trenger og ta om du bare har byttet foringer.. Jeg ba verkstedet om femhjuls kontroll, det betyr at jeg har betalt kontroll for ett hjul for mye (reservehjulet) ? Kan jeg kreve penger tilbake for ett hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 haha hvis de har tat betalt for 5 hjul så kan du vell d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Ja. I tillegg kan du kreve tilbake penger for at de burde informert om at du burde justere svingradiusen på svinghjulet ditt... (kremt kremt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Ja. I tillegg kan du kreve tilbake penger for at de burde informert om at du burde justere svingradiusen på svinghjulet ditt... (kremt kremt) Så sant det ikke er punktert da, da må de jo lappe det først.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 hehe, nei, er nok 4hjuls kontroll, men det skal du ikke trenger og ta om du bare har byttet foringer.. Jeg ba verkstedet om femhjuls kontroll, det betyr at jeg har betalt kontroll for ett hjul for mye (reservehjulet) ? Kan jeg kreve penger tilbake for ett hjul Men dette skjønner jeg ikke, du kan jo ikke kjøre bilen selv etter 5 hjulskontroll? For nå skal du på med vinterhjula snart, og da fungerer ikke de.???????????????????? Skulle vel spurt etter 9 hjuls kontroll? Sant? Eller er det bare jeg som er dum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Husk at hvis du har planer om å senke reservehjulet så er det lurt å gjøre det før du tar hjulstilling på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå