RoaldJ Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Her er min 320D (Ja den må senkes og ja: det er bestillt )Leppa er ikke montert lengre btw. [ Bilde ] [ Bilde ] Hvordan er lyden med den potta. Gjort noe mer med eksosen? veldig grom og tøff lyd! ikke så mye at d er irriterende å kjøre med.. har bytta til decat downpipe fra ecotune oki.. har laget decat selv, av en defekt katalysator hvor handlet du potta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] 4 sale! Hva tenker du mtp pris? Send gjerne pm. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 IMG_3156 by matsrh, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Ikke noe sommer senk da mrn har planer om å skaffe men vet ikke hvilket enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Min 1999 318i (Liten motor, jeg vet.. men forsikring er dyrt) Senk Vertini felger M3 fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Nye felger. GS Raptor. Kunne sikkert vært lavere, men er bruksbil som blir brukt "overalt" hele året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Min BMW 323Ci Kunne absolutt vært lavere, men ska først godkjenne den iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 [ Bilde ]IMG_3156 by matsrh, on Flickr Rå touring hvilken farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Takk Er en individual farge. Messing metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 . Vintersenk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Min i foreløpig vintermodus. Kommer til å stå mest rolig igjennom vinterhalvåret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Den så fin ut:) min og kommer til is stå stille hele vintern da det er to år til jeg har lappen kjekt med bestefar som driver taxi selskap så jeg har en varm garasje den kan stå i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Her er min Topaz Blau E46 320Ci 2,2 2001 modell. Foreløpig ingen nevneverdige oppdateringer eller modifikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 sykt tøffe bilder du fikk der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå