E30Frelst Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Dette må jo være et kupp! Kan ikke noe kjøre meg så jeg får tatt og inspisert den ? Trenger ny Brøytekant-beater!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Det der er noe av det styggeste jeg har sett noen gang! og jeg ser MYE E36'r med slik form for styling her i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 det må vel være noe av de styggest jeg har sett av e36 vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 forskjellig smak.. det skal være visst. Men han forventer gull og grønne skoger... av noe som er laget av plastikk. Made in taiwan! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 "Sjelden utgave"............ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå