spruddel Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Dette er nok verdens raskeste E46 316ci Finnes jo ikke akkurat så veldig mange av dem Hvordan ble lakkeringen av bilen? Husker den trengte det på Valle Hovin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 SteffenM2: Hva skulle jeg fortelle mer? Jeg bare lot merke til at det kom et bilde av noe som ikke så så værst ut på slutten der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 SteffenM2: Hva skulle jeg fortelle mer? Jeg bare lot merke til at det kom et bilde av noe som ikke så så værst ut på slutten der Ser ut som hodet til niklas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 SteffenM2: Hva skulle jeg fortelle mer? Jeg bare lot merke til at det kom et bilde av noe som ikke så så værst ut på slutten der Ser ut som hodet til niklas SteffenM2: Haha. Er den tlf som det er filmet med. Han som har filma har har pauset og starta innspilling hele tiden. Ser også at det hakker litt i selve filmen. Jeg som bare ikke har fått klippet bort de siste hundredelene av filmen. S.Arnesen Syntes da jeg hadde en lang og finn nakkelugg da Spruddel: Hel lakkeringen ble veldig bra! Må si meg fryktelig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 S.Arnesen Syntes da jeg hadde en lang og finn nakkelugg da hehe. Nydelig som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Hahaha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Lurer på om jeg kjørte forbi deg ved bispelokket idag robbi, ca 11.45. La hvertfall merke til en E46 coupe med samme farge som deg. Kan ikke være så mange av dem i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Er det mulig å ha så kort tankegang? jeg så bare den 1. og det var i drøyeste laget. Du sier at de fleste kjører nye å sikre biler, så da blir ikke skadeomfanget så stort. Jeg sier ikke mer, men tenk på hvor mange barn du passerte her. Er vel ikke så kult å bli drapsmann som (jeg antar) 18åring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Når jeg var 18 kunne jeg bare drømme om å ha den bilen jeg har nå dessverre. Er nok litt eldre en det. Hvis ikke mentalt, så hvertfall fysisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Kjennte du de andre eller passerte du bare tilfeldigt forbi 3 m3er? Uansett rå video Og til alle som syter, spam en annen tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Takk. Nei kjente de ikke. Jeg og tre venner hadde kjøpt en kebab og satt ute å spiste. Så kjører disse tre bilene forbi. Iløpet av 10 sec hadde vi kasta kebaben og lagt oss på hjul, med horn i panna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 hehe... artige filmer... likte godt den i skåne.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Har sett denne bilen sidelengs før hehe Var ikke det i groruddalen? Gleder meg til jeg en dag får sett e30 din! Broren min også forsåvidt han er helt vill etter e30. Hehe..det stemmer. Det var nok tidenes beste start på en tidlig morgen for min del! Greit skyv i kjerra ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Lurer på om jeg kjørte forbi deg ved bispelokket idag robbi, ca 11.45. La hvertfall merke til en E46 coupe med samme farge som deg. Kan ikke være så mange av dem i Oslo... Bispelokket, hvor er det hen? Mener jeg var på Alna på den tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå