The StigMeister Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Denne hadde jeg virkelig sansen for. Får lyst til å gå bort ifra e36 og kjøpe e46 når jeg ser slike eksemplarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Arti å høre men lang vei igjen enda før denne er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallawalla Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Nydelig coupe Hvordan leppe er det du har under m-tech fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Er det der den "siste" faceliftfronten? Mener å huske jeg kun har sett de lyktene på de siste modellene i 2006? Hvordan syns du diesel-motoren fungerer? Veldig fin bil alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Nydelig coupe Hvordan leppe er det du har under m-tech fronten? Takk Leppa er en carbon leppe beregnet for E92 m-tech front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Er det der den "siste" faceliftfronten? Mener å huske jeg kun har sett de lyktene på de siste modellene i 2006? Hvordan syns du diesel-motoren fungerer? Veldig fin bil alle fall. Dette er "siste" facelift av E46 ja Motoren fungerer knall bra og veldig posetivt overrasket over hvor godt bilen går for å være en 2,0L disel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 gratulere med ny bil sondre alldeles nydelig e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 gratulere med ny bil sondre alldeles nydelig e46 Takk takk Arild E vel på tide at e kjem å kikka på M5`n en dag å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 jau.. sku vel ha sparka litt dekk en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Hehe....ja det hadde ikkje vært dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Har du gjort noe med hjulbuene for å få det til passe med de 20 tommerne + senk ?Digga den senken du hadde. men usikker på om det kler min bil da.. Ikke gjort noe med hjulbuer nei, kun senk subber det ikke noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Har du gjort noe med hjulbuene for å få det til passe med de 20 tommerne + senk ?Digga den senken du hadde. men usikker på om det kler min bil da.. Ikke gjort noe med hjulbuer nei, kun senk subber det ikke noe ? 0 subbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Sommerhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå