Dirty Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Hei kan ikke huske hva jeg handlet eller av hvem men må være fra bimmers.no at noen har sendt feil hehe er 1 julefortelling bok og en fødselbok, kjipt for de som sku hatt de, og jeg vil ha det jeg egentlig kjøpte prøvd lenge å finne ut hva jeg kjøpte, er bare no små dill til 500 kr som er gått ut av konto. ta kontakt vis du savner no bøker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Festlig Freebump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 hehe, ja kan bare ligge her for min del, greit å ha når e skal te å produsere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 De er mine, for faen. Send meg de i morgen, din tøs. Næææææt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 er`e mulig, ja ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Blei bra satt ut da du åpna den pakka tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 De er mine, for faen. Send meg de i morgen, din tøs. Næææææt! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Haha ja tenkte det var dama som hadde handlet, var jo heldigvis ikke det da, så trengte ikke selge alle bilene enda heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Du har ikke blitt lurt da å fått tilsendt nå skrot (bøker) istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 hehe, jeg hadde hvertfall sett det som lureri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Se på eldre innlegg og private meldinger, så finner du kanskje ut hva du har kjøpt og fra hvem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 hehe er ikke skrot er nye bøker og kvittering på 1000 kr følgte med sto adresse og alt på den men har klart å rote den vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 haha, du altså syns jeg ser ansiktet på stakkaren som skal ha barnebøker men som får bmw deler.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Hahaha, lættiz.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Hehehe, detta va dagens. Hihihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå