Gå til innhold

styling e30 billig


Mikkel
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøp heller litt chromtape, sotefilm og aluvinge på biltema. Det blir billigere og du oppnår det samme.

At folk ler av bilen din og spør seg selv "Hva tenkte han på når han monterte det der, tok ett skritt tilbake og sa "Dette ble tøft"?"

om du ikke liker fangeren trenger du ikke og si det, trur di fleste er lite intrisert i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp heller litt chromtape, sotefilm og aluvinge på biltema. Det blir billigere og du oppnår det samme.

At folk ler av bilen din og spør seg selv "Hva tenkte han på når han monterte det der, tok ett skritt tilbake og sa "Dette ble tøft"?"

så alle ler av bilen min siden den har sotefilm fra biltema?

jeg ville heller gått for hele rieger GTS kittet jeg da. det er mye tøffere på E30. og det koster vel ikke allverden det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp heller litt chromtape, sotefilm og aluvinge på biltema. Det blir billigere og du oppnår det samme.

At folk ler av bilen din og spør seg selv "Hva tenkte han på når han monterte det der, tok ett skritt tilbake og sa "Dette ble tøft"?"

Enig med deg der, men sotefilm fra Biltema er greit nok i visse tilfeller Yngve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp heller litt chromtape, sotefilm og aluvinge på biltema. Det blir billigere og du oppnår det samme.

At folk ler av bilen din og spør seg selv "Hva tenkte han på når han monterte det der, tok ett skritt tilbake og sa "Dette ble tøft"?"

Enig med deg der, men sotefilm fra Biltema er greit nok i visse tilfeller Yngve!

Tror ikke det var solfilmen han mente at var "volvo" Er nok mer kombinasjonen han tenkte på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...