Tore Diesel Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Ble skikkelig fint dette ja Fikk nesten lyst på en coupe, bare på grunn av lokket
RR Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 Morgan GS skrev: ble meget pent på bilen Har montert på begge lokkene ,valgte å bruke den hvite listen fra de orginale lokket for å få en brytning Med all jobb bruker man en ca 30 min for å bytte lokk, å jeg angrer ikke et sekund Det er veldig høy finish på carbon produktene deres Samt at man får også kjøpt emblemet i carbon som dere kan se ,det blir nesten et must Gleder meg stort til sommeren nå ,vanskelig å ha to ferdige biler i garasjen uten å få brukt de ....må nesten dra trekk over de å late som de ikke er der
Lars89 Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Utrolig gromt med karbon luke. Tøft med masse kontraster God jul!!
RR Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Skrevet Desember 24, 2009 Takk takk, vi vurderer også to tynne striper over taket i den nye carbon filmen som er kommet ,tror den blir bra . Snart er det bigbrake montering med K-sport 330mm Helhetsmessing tror jeg de blir ganske gøyale å kjøre God jul til alle bmw fantaster Leie et sete i denne i 2010 ?
Morgan GS Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 legg ut noen bilder av carbon filmen når du kan
noekult Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Hva slags lykter er det? Ser ut som E46 facelift lykter. Ser ganske tøft ut hvertfall.
RR Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 Vi har fått et nytt medlem til i garasjen i dag, denne hadde kun 20000km på melderen å er allerede under kniven for en liten facelift Bristolgarasjen skal bidra allerede til søndagen med å få den til å se ung å vakker ut. www.bristolgarasjen.no Vi har da 3 biler med kompressor og en med 194hk sugemotor for utleie i 2010 sjekk ut www.trackday.no for flere bilder vi kommer også med våre datoer for sommeren 2010
RR Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Link til byggeperiode av utleiebiler 2010 http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... =805553838
ZhilleN Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Nja.. skulle hatt panseret i carbon, den hvite stripa på panseret skulle vært i carbon på taket i steden, men ble da bra
RR Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Skrevet Januar 15, 2010 ZhilleN skrev: Nja.. skulle hatt panseret i carbon, den hvite stripa på panseret skulle vært i carbon på taket i steden, men ble da bra Kan være enig ,men den carbon filmen jeg fant kostet det hvite ut av...... Det ser bra ut i virkligheten å er fornøyd. Må bli litt sånn når det er lowcost bygge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå