Gå til innhold

Trackday.no utleiebiler BMW med kompressor (Bygge periode)


RR
 Share

Anbefalte innlegg

Vi har nå gått i innkjøp av 3 stk gm. Huysman 323 biler fra rudskogen motorsenter .tenkte dette kunne bli en liten prosjekt tråd

8225_294940465314_654860314_9306266_7200997_n.jpg

Her har vi fått de i hus å begynt nedribbing av bilene

Det blir m3 opptikk +++,nye BBS lemans fra GS Bilder

Letting av karrosseri+++ å vi har fått kjøpt kompressor til 2 biler

Vi har også konstruert litt egen eksos++

har også vurdert å kjøpe carbon panser+ bagasjelokk for max letting av det som er mulig å spare litt vekt på ,å så ser du jo litt fetere ut med carbon da :D

8225_296098280314_654860314_9319446_5701387_n.jpg

8225_296098295314_654860314_9319448_161229_n.jpg

Her kan man jo se kompressoren den kommer fra ESS.

De skal bremse å justere programmet på begge bilene , det er snakk om ca 280hk og 400nm :D Dette er jo en org 323 med org 170 hk

så det blir jo en stor forskjell her å det merkes vel godt med de 400nm :wink:

8225_296862115314_654860314_9330113_5132685_n.jpg

8225_296862130314_654860314_9330114_5467202_n.jpg

8225_296862150314_654860314_9330115_3817585_n.jpg

Det blir også nye lamper front + rear +++

Vi bygger et konsept på utleie gjennom våre treff :D

Dette er lisensierte biler som også kan leies til andre formål etter avtale :wink:

Har fått prøvemontert alt å en liten test tur , tror nok at dette skal bli gøy

Vi har fått spons av Bristol Garasjen på full shine av bilene for å skremme liv i lakken :D så takk til KING B :wink:

Snakket med Stian Sørli som hadde kjørt disse bilene med semi slicks på 1.09 på Rudskogen som den org var så det kan jo bli ganske gøy tror jeg :shock:

Bilene var jo bare utstyrt med en stol ,men det er raskt fikset på så det blir anledning også for å sitte på for de som også ønsker det :wink:

Vi har også tenkt å utstyre bilen med K sport 330 mm med ferodo klosser dette også levert av GS bildeler

Har også tenkt på iskjøring der vi skal ha treff den 16 januar og 30 januar hos HEBBE i sigdal :D

bilene vil bli utstyrt med : Ispigg 15" ,slicks i 17", å vanlige i 18"(BBS LEmans)

vil takke GS bildeler for meget god service :wink:

Vi vil komme med uppdats fremover :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kompressoren leverer til 650 hk hvis man skal ha max ut ,men vi skal ikke helt opp dit...enda :D

Tror også at det er viktig å tenke driftsikkerhet i førsteomgang.

Vi har også nå først sveiset diffene for en "Billig" type sperre

denne skal vi da bruke for iskjøring :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo flere sett med fjærer til bilen ,men vi måtte heve den for å få plass til 8,5-18" enda er den lavere en på bildet fordi den står litt rart på bakken :D I dag blir deg valsing av hjulbuer for max plass

Mulig da vi også slipper den lenger ned ...

w96fbv79v3pb914gkv2q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder bra å billige dekk ,samt at det ryker meget godt :D

kan jeg på det varmeste anbefalle Sonar evo dekket fra GS bildeler :wink: selv med 170hk ryker det veldig godt ....

samt at det sitter overaskende godt på regn :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke et godt trim tips på disse motorene og sette på et m50 innsug?

m52 innsuget er jo veldig lite i forhold til m50 og store luft kanaler er jo ikke noen ulempe. i hvertfall ikke når man og har kompressor. men gromme prosjekter og lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk ,men tenkte vi skulle prøve med det som var ,fått tilbakemelding om dette skal holde til den "lille" effekten vi har tenkt å prøve oss på .

Men er ening at det burde gjøres .

Vi skal prøve oss litt på lowcost bygge for å se hvor langt å gøy man kan ha det med minst mulig ... :wink:

Takk for tipset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samt at det sitter overaskende godt på regn :shock:

What? hehe alle andre som kjører disse på forumet klager jo på nettopp det at de er så dårlige på vått føret... hehe

kanskje det har noe med de som bruker de?

Hva kjører de enkelte med av lufttrykk ? her er det jo mange faktorer som spiller inn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...