sector59 Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 ett annet problem med autronicen er vell at du ikke greier å låse tenninga på høy rpm. +- 1grad. Synest og det er mye enklere å fårstå seg på vi-pec + de er kjappere å mappe. Det er jo hjernen bak Autronic som begynte for seg selv og lagte vi-pec ettersom han ikke ble enig me autronic om pris, funksjoner etc. Min personlige mening er at vi-pec er et bedre, billigere og enklere sprut en autronic.
Morty999 Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 noen her som kan ta noen bilder av ting i vipec og autronig og de forskjellige sprutene, så frå vi se hvrdan ting virker i de forskjellige.
sector59 Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 det blir ikke rett å danne seg et inntryk av et bilde men
AMT RACING Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Kan VI-PEC brukes på lik linje som Autronic SM4. Bruke eksisterende følere som står på motor..
Øyvind L. Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Kan VI-PEC brukes på lik linje som Autronic SM4.Bruke eksisterende følere som står på motor.. Kjøre med originale følere på min motor ja.
AMT RACING Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Er det M50 motor du har det på? I såfall bruker du orginale coiler? Kjører du med wasted spark osv
Øyvind L. Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Er det M50 motor du har det på?I såfall bruker du orginale coiler? Kjører du med wasted spark osv S50B30.. Kjører med Audi 115R COP coiler og Precision fuel injector, 420cc ifra ppf. Om jeg kjører wasted spark vet jeg faktisk ikke.. Det spurte jeg ikke om når jeg var der..
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Er det M50 motor du har det på?I såfall bruker du orginale coiler? Kjører du med wasted spark osv S50B30.. Kjører med Audi 115R COP coiler og Precision fuel injector, 420cc ifra ppf. Om jeg kjører wasted spark vet jeg faktisk ikke.. Det spurte jeg ikke om når jeg var der.. Siden du har V44 kjører du wasted spark da den bare har 4 tennings kanaler.
Øyvind L. Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Er det M50 motor du har det på?I såfall bruker du orginale coiler? Kjører du med wasted spark osv S50B30.. Kjører med Audi 115R COP coiler og Precision fuel injector, 420cc ifra ppf. Om jeg kjører wasted spark vet jeg faktisk ikke.. Det spurte jeg ikke om når jeg var der.. Siden du har V44 kjører du wasted spark da den bare har 4 tennings kanaler. Sier du det ja.. Da lærte jeg noe idag også.. Tusen takk
MotorViagra Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Sendte mail til ppf ang pris på sprut. Tok da eksempel s50b30. Spurte hva de skulle ha for vipec v44 ferdig koblet, men fikk svar inkl mapping og vag coiler "klipt ut av mail" Monterat, mappat och bromsat inklusive VAG tändspolar ca 30000sek. Mvh /Andreas 6 stykk vag coiler koster 3480 sek i web shoppen. Mapping pleier de å ta ca 3000-4500 sek.. Dvs ca 22020 sek for vipec inkl montering i nok vil det bli 17836KR
GiljeN Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Låner tråden litt jeg..anbefalig til sput på m30 ? tenker rundt 1.2 - 1.4 i trykk..hadde vert litt små gøy å reist til ppf da..noen som kjenner til ventetid osv ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå