carlhaakon Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 ja, er vel det skulle vært mer lyssterk, men da hadde den verdt noen tusen dyrere :/ hehe da har vi samme oppfatning om det ja. har samme lince selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 hehe men, det funker da til sitt bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Da var det etterlengtede skinninteriøret ankommet. Det vil si skinn bak med armelene, sort taktrekk, hattehylle med solgardin, skinndørsider og selvfølgelig midtarmlene . Eneste jeg mangler er framstoler, er da ute etter vanlig sportstoler eller Vader. Må være sort skinn og det burde være varme i de. Om noen har til en grei pris så rop ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Gratulerer, jeg har vært på forumet i flere år. dette ser ut til å være den mest strøkne og gjennomførte E36`n jeg kan huske å ha sett. UTROLIG FLOTT og PERFEKT E36 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Tusen takk for det skal få den enda mer perfekt til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 fin bil... ser en som kommer med oppfordring til å montere chrom grill, men det må du ikke finne på da chrom er forbeholdt pakistanere og polakker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Kjøpte ny sort grill før jeg satte den inn for vinteren og det skal bilen fortsette å ha! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Da var det etterlengtede skinninteriøret ankommet. Det vil si skinn bak med armelene, sort taktrekk, hattehylle med solgardin, skinndørsider og selvfølgelig midtarmlene . Eneste jeg mangler er framstoler, er da ute etter vanlig sportstoler eller Vader. Må være sort skinn og det burde være varme i de. Om noen har til en grei pris så rop ut! Bilder, or it didnt happen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 Noen bilder av interiøret. Er ikke noe bra bilder da jeg ikke har satt det inn i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Hvilke blinklys, grøftelys og felger har du? Vet du hvor man får kjøpt dette? Utrolig pen og strøken bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 Blinklysene er fra schmiedmann: Varenummer: FG36L Grøftlysa er fra schmiedmann de også: Varenummer: TK36SS Felger er Beyern Mesh 8,5 * 19" ET trur jeg er 35 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 ET er 41 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 grattis Skinn er gromt! Må ha sort grill, er ikke like fint med chromma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 ET er 41 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 grattis Skinn er gromt!Må ha sort grill, er ikke like fint med chromma Gleder meg til å sette det inn til våren ! Sort grill er desidert finest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå