MagnusHN Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Da var 7 mm spacer forann og bak satt på, ble ganske trangt mellom dekk og hjulbue nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Da var bakfangeren på plass også ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 må si rattet mitt gjorde seg bra der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Ja, det ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Knipset noen bilder i dag, fått på nye lykteglass og film i fra lamin-x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 grom vogn, liker den svært godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Photoshoot i helga? Hvis det er fint vær da sjølsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Hmm, kunne prøvd å fått til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Strøken bil.. Utrolig pen look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Utrolig pen! Her er det ikke noe jalla greier Men jeg synes den hadde blitt litt bedre med skiltholder der det stod bimmers eller noe sånt Kanskje jeg tar feil men er det jeg mener Men Det er den fineste E36 jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Hehe, tusen takk for det Blir vel satt på skiltholder som det står BMW CCN på, i hvertfall bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Hehe, tusen takk for det Blir vel satt på skiltholder som det står BMW CCN på, i hvertfall bak Nice! Du har brukt litt tid på den her Men det ser ut som det er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Er ikke jeg som har bygget den slik kjøpte den sånn, har bare gjort litt småting Neste upgrade blir nok motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Er ikke jeg som har bygget den slik kjøpte den sånn, har bare gjort litt småting Neste upgrade blir nok motor Ja, men man kan se de småtinga du har gjort og det ble mye bedre ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå