koll Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Helt rå bil! Virkelig perfekt! Men vurdert oransje blinkers bak og? slik at dem går i ett med dem foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Tusen takk Er det som er planen egentlig, må bare finne noen først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Jeg har som du kan FÅÅÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Knipset noen bilder i stad, her er to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Fått felger enda?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 De blir sendt på mandag har vørt borte på ferie så han ville ikke sende de før jeg var hjemme igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Ntah.. Så leeenge å vente da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 De blir sendt på mandag har vørt borte på ferie så han ville ikke sende de før jeg var hjemme igjen. Når skal du valse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Ikke til uka, men neste skal bort denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Nå har hvertfall bakfelgene kommet!! LIKER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Acs felger? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Måtte legge ut et bilde til siden jeg skjønte det eller? ;P Tror jeg blir sykt bra ! : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 ja, haha trur det kommer til å bli ganske bra! Mangler bare å få framfelgene, få på dekk og coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Du får nok den råeste e36 4-dørsen i området her nå for å si det sånn =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå