Gå til innhold

Min E36 Sedan- ACS rennsport 1 SOLGT

MagnusHN
 Share

Anbefalte innlegg

Grattis med en meget pen bil med nydelige felger. Planene dine høres fornuftige ut, men jeg ville lagt til sportsinteriør i skinn, kjørecomputer og M-tech ratt.

Tusen takk Eirik! Sportsinteriør i skinn, kjørecomputer og M-tech ratt kommer jeg også til å skaffe meg senere. (Når jeg har penger, vell å merke) Noen som veit hva som må gjøres for å sette inn en kjørecomputer, sånn at alt virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 566
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fin bil du har ;), hvis du skal koble til alt på kjørekomputer må du nok ha mye da det mest sansynlig at du ikke har Check modul i bilen. Ellers er det legge opp ledninger som skal til kjørekomputeren plus gong. Det ligger nok av DIY ute på google hvis du søker litt ;) tok ikke så lang tid og koble det opp på min bil men jeg hadde da 7 knappers kjørekomputer fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja, skal lese igjennom disse! :) Fant også en annen side der det står masse DIY til e36.

http://www.bimmerdiy.com/dir/e36

I samme sleng legger jeg opp et bilde av motorrommet. Det er tatt når det er mørkt så er ikke det beste. Skal få tatt bilde i dagslys så fort som mulig.

6vmz7qjafbdz0xsb1xsw.jpg

Legger også med et bilde av bagasjen med forsterkere og sub, på bilde er det ikke koblet opp, men det er samme oppsett! Senere har jeg tenkt til å felle ned forsterkeren. Men det får komme etterhvert :)

8ky6bg7u2on1i8dumgmj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, savner virkelig gamlebilen min :cry:

Men morro å se den bli tatt vare på. Hvis jeg skulle hatt bilen videre ville jeg skaffet orginal m-tech fanger bak og ja, uten skvettlappene, satt der bare pga at jeg hadde 200m med grusvei hjem til garasjen. Hadde planer om stereo jeg også. Vaderinteriør ville også vært supert, litt kjedelig det orginale. ville ikke satt på øyelokk og engleøyer, he he, de ser litt harry ut spør du meg :)

Fint du liker bilen og håper allt er i orden med den.

Hmm, nesten litt vondt å se bilder av den å tenke på at noen andre har den nå :wink: Men godt å se du tar vare på den... Man blir allt for glad i biler, men må gi slipp noen ganger :) Flytter inn i huset nå så ble det mot for å bygge mer på bilen

Ellers var jo konvertering til m3 s50b32 et høyt ønske :D

Fant forresten noen fler kvitteringer fra bilen på 10-12000kr så si fra om du vil ha de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg, er en super bil! Den blir satt til vinterlagring til uka nå, så da står den varmt og trygt gjennom vinteren. Vader interiør er jo sykt fint da, men koster litt :P Øyelokk og AE er jeg usikker på enda, liker liksom så godt utsende med park og grøft.

Kan jeg spørre om hva som er forskjellen mellom bakfangeren som sitter på den og m-tech fangeren? Eventuelt bilde? :)

Liker bilen kjempe godt og alt fungerer som det skal. Da må jeg gratulere med kjøp av hus! :) Du kan gjerne sende de kvitteringene hvis du vil? Hadde vært greit å ha dem. Du har adressen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Godt å høre den får kose seg inne i vinter :)

På M-techfangeren er innsatsen trukket lengre inn i fangeren og den er litt mer "markert" i utseende. Bilen blir seende litt lavere ut i baken, noe som ikke er dumt siden e-36 er noe høystilt bak.

Har sikkert adr. di i noen papirer, men send en PM du så har jeg den. Litt vanskelig å finne igjenn papirene på flyttelasset nå :wink:

Ble jo på en måte en ny is på meg ettersom 5serie touringen min har fått 318is motor, med andre ord blitt 518is :D he,he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess, PM mottatt. Vil nok ikke bli noe drastisk lavere, men ser/virker lavere. Er i alle fall det beste alternativet synes jeg. Allt annet som finnes er jo bare de store vulgære tuningfangerne med en hel haug med grillnetting i :wink:

Skal få sendt kviteringene etterhvert, om det drøyer så si fra. er litt kaos i systemet pga flyttingen ser du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den bare ser "litt" lavere ut, så er ikke det dumt! :P Veit, er så mange jalla fangere som er på markedet. Det haster ikke, så bare ta den tiden du trenger. Jeg skal minne deg på det hvis det tar alt for lang tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...