MagnusHN Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Da har jammen meg framfelga kommet også! Da blir det bare å få på dekk. Noen som har noen dekk anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Ikke Hankook ihvertfall. Bråker som EFF!! Skal du ha dyre felger, har du råd til dyrere dekk også. Gå for fin myk michelin gummi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Har ikke lyst på kina dekk, må tross alt ha litt ordentlig gummi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Kan anbefalle falken ziex. Kjører med de nå og de er virkelig gode å kjøre med. Spessielt på våt, de har utrolig bra grep. har også god erfaring med Toyo. Begge holder en pris på rundt 1000kr ihvertfall fra dekkonline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Ganske fornøyd med mine Nankang NS-2 =) (venter på å bli grilla) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Da var dekk kjøpt inn fra dekkonline.com Vredestein ultra sessanta 215/40 foran og falken f452 245/35 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Dette blir moro å se! Deilig at du kvitta deg med rieger-opplegget! Hva slags dekkdim skal du kjøre foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 skal kjøre med 215/40 foran på 9'' og 245/35 bak på 10'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 skal kjøre med 215/40 foran på 9'' og 245/35 bak på 10'' Strekk er noe dritt ja gleder meg til og se de på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Litt strekk må man ha dekk kommer i løpet av uka hvertfall, så til helga er de nok på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 gleder meg til og se de på, sinnsykt rå denne bilen blir nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Detta blir spennende ja gleder meg til å se de på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Ja, gleder meg til å få de på. Men trur jeg skal kjøpe og sette på justerbart i samme slengen. Slik at jeg kan senke den slik jeg vil! Noen som har noen anbefalinger å dele? Er ikke ute etter et superbillig et, men det skal være av god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Både jeg og en kompis har TA technix i rustfritt.. Betalte 4500 for det ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Har du penger kjøper du KW helst V2 hehe Men ville ikke kjøpt Ta-technix. Er helt grei kvalitet men jeg fikk ikke senket nok med de, måtte ta av hjelpefjærer. Jeg kjøpte Jom nå og de senker myyye. skal også sies at jeg har topplagre med camber/caster justering som bygger litt ekstra i forhold til originale men uansett. Viss du ikke skal godkjenne kan jeg anbefalle dette : http://www.ground-control-store.com/pro ... 828/CA=247 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå