MagnusHN Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Tusen takk for hyggelige kommentarer Hadde egentlig tenkt til å vente med coilovers, men ser ut til at det må handles inn snart..... Om du ikke må valse også er jeg stygt redd for at du må space ut foran hvis du skal ha på coilovers.. Gikk ihvertfall ikke med ET35 på 18" jeg prøvde på. Mener du sa du hadde ET32? Og felgene dine er breiere enn de jeg prøvde på.. Du har litt lavere innpress, men felga dine er en halv tomme breiere enn de jeg prøvde på. Vet ikke hvor store forskjeller det er i diametern på fjærene i de forskjellige coilover merkene, men hvis den er liten tror jeg dessverre at du må space ut forran. Men det finner du vel utav Har hørt mye om dette, har helst ikke lyst til å ha på noen spacere på disse felgene i grunn er egentlig noe forbanna drit :/ hehe.. Jess.Derfor jeg har kalt den e36 Harlequin edition Hva var total innpresset på framfelgene på le-mansfelgene på IS'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Digger denne, oransje blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Ja, coilovers er det eneste du mangler. Dette kommer til å bli knallpent!! ..men igjen - du må valse litt foran også, eller? hm.. Det må jeg nesten vente med å se til bilen blir lavere foraan, men trur det skal gå, i så fall er det ikke bare å dra over ett par runder med valsen Jada, bør gå fint det. Det ser ganske enkelt ut å valse skjermene på E36. Skal gjøre det selv snarest også Felga dine er blant mine topp 10 felger. Utrolig flotte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Nei dette ble rått , gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Nydelig bil! Felgene passer perfekt på E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Jess.Derfor jeg har kalt den e36 Harlequin edition Hva var total innpresset på framfelgene på le-mansfelgene på IS'en? Endte vel på 33 når jeg kjørte 5mm spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 okei, hvordan var plass mellom felg og demper da? er det dårlig plass da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Nei. Var ganske god plass der. Så det er ikkeno problem. Men du har jo enda litt breiere felger enn meg da, så kan jo hende det blir litt kranglete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 jaa, får se hvordan det går. Må bare skrape fram litt cash til coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Haha, det fikser du lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Dette må i mine øyne være en av norges mest gjennomførte E36 sedaner! Ikke ofte jeg ser sedaner som denne Synes ofte sedanene bare ender opp som skrap. Men etter å ha lest gjennom tråden din ser jeg at noen klarer å få alt perfekt! Helt rått å se de siste bildene Bra ikke alle skal ha coupe... Og gleder meg til å følge med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Nydelig! Mørkegrønn med orange blinklys ser utrolig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Dette må være en av de dessidert peneste E36 sedanene jeg har sett! Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Dette må i mine øyne være en av norges mest gjennomførte E36 sedaner! Ikke ofte jeg ser sedaner som denne Synes ofte sedanene bare ender opp som skrap. Men etter å ha lest gjennom tråden din ser jeg at noen klarer å få alt perfekt! Helt rått å se de siste bildene Bra ikke alle skal ha coupe... Og gleder meg til å følge med videre! Tusen takk synes det er morsomt å ha sedan da nesten alle har coupe.. Dette må være en av de dessidert peneste E36 sedanene jeg har sett! Tommel opp Nydelig! Mørkegrønn med orange blinklys ser utrolig bra ut Tusen takk for det : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 lm'a mine er et 35 og er 8,5" og jeg må space ut max 20mm på hver side framme : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå