HalvorK Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 lm'a mine er et 35 og er 8,5" og jeg må space ut max 20mm på hver side framme : / Jeg er ganske sikker på at du har et38 og hvorfor i himmelens navn må du space så mye ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 har coilovers til front. bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 hvilke coilovers da? og de må ha tuv papirer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 er supersport har tuv ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 hmm, hadde egentlig tenkt på et litt dyrere sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 åkei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Heeeeeeelt rått, magnus! Gratulerer med vel gjennomført bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Gromme felger du har fått deg Magnus!! Valser du selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Gromme felger du har fått deg Magnus!! Valser du selv? Takk for det ja, med litt hjelp i fra broren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Nice! skulle egentlig ha fått valsa litt sjæl prøvde med 1cm spacer bak for en måned siden eller noe! Gikk ikke særlig bra :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Hvordan går det med valsinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 valsingen er gjort skal sette på igjen felga i dag for å sjekke om det er nok. subber det enda da, drar jeg valsa noen runder til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Niiiice! Kommer til å bli helt rått med justerbart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Med justerbart blir det nok alla denne høyden med noe snacks attåt. Har bestilt litt som skal påå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå