NA Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Ja, det gjør fårsåvidt allt med disse hjula å få bilen nepå Ikke bra da den er skyskraper som nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Nei, liker ikke at den er så høy nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Knallpen bil du har der! Liker Sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Grønn e36 sedan, med orange blinkers er virkelig win. Fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 grisefet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Det ble rett og slett nydelig Digger hjula dine! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Da venter bilen på GT vinge og splittere egentlig, men setter ikke på det før neste år. Kw v2 skal også kjøpes inn i løpet av vinteren og skal på til våren sammen med resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Da venter bilen på GT vinge og splittere egentlig, men setter ikke på det før neste år. Kw v2 skal også kjøpes inn i løpet av vinteren og skal på til våren sammen med resten ikke samme vinge som jeg har ventet på i mange måneder vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Hvis det er GT du skal ha så, med klosser Min kommer neste uke den ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Skal du lage handlevognhåndtak på bilen Blir flott da senken blir rett og sommeren kommer neste år. Da skal jeg prøvelåne felga dine på donigen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 trur det blir bra Skal nok klare å få til det Nikolai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Tja, synes GT vingen er tøff, men litt overkill med de ekstra spacerne Men bare min mening, du skal selvfølgelig gjøre det du vil med din bil Blir bilen fremkommelig med splittere på fronten da, mtp mye senk og 17" ? Ble det forresten ordnings på felgkanten på Mesh felga, gikk fint å polere opp igjenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Angående senken og splitterene vet jeg ikke enda trur det blir laavt, så får se om de blir satt på eller ei. Bilen står på de felgene nå, så har ikke fått fikset det enda, men har utstyr.. Så skal prøve å ta det til helga før bilen settes inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Riktig,riktig. Blir nok bra. er jo ikke værre enn at splitterne går til bloksberg og da bare å kjøre uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 shiiieeet! FET bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå