MagnusHN Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 hehe Tusen takk, jeg skal ta godt vare på bilen og lappen, når jeg får den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Er det du som kjøpte denne ja? Fin bil dette, fortjener et annet interiør, vel og merke! Bra du tok av skvettlappene, irriterte meg at de satt der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Jepp, det var det Har veldig lyst på skinninteriør, men er så dyrt skvettlappene irriterte meg også, så de måtte av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Noen bilder ble tatt i dag... Skvettlappen av! Foreløpig oppkobling av anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Vurderer om jeg skal ta av spoileren på koffertlokket å heller sette på en e46 "m3-look" bagasjeromsvippe. Noen formeninger om hvordan det kan bli? Legger med en avstemning så dere kan stemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Tja, er jo noe å vurdere. Jeg har det på min å er veldig fornøyd. Litt mer diskret enn de fleste andre spoilere, samtidig som det fremdeles er "noe" bakpå der. Legger ved noen bilde av min, selv om jeg regner med du har sett det før er det jo alltid kjekt med en titt til for å hjelpe å bestemme seg . http://images.bimmers.no/files/upsbs3gz6zqtf8hdvh85.jpg http://images.bimmers.no/files/z18a01k7piawq7t9ja4i.jpg (stemte for, kanskje ikke noen overraskelse) Fin bil forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Ja, synes den er veldig kledelig! Blir ikke sånn overkill Takker for bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Hei igjenn. Jeg hadde en sånn m3-look" bagasjeromsvippe på bilen før, og er fin den. Blir litt mer diskret om man ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Kunne gjerne hatt den litt mer diskret, men er ikke sikker enda Hvordan er vingen festet nå egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Bruker dobeltside teip som sitter under de vingene orginalt om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Er sånn å på min ja, sitter godt den teipen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Ja det vet jeg Men hvordan vingen jeg har nå er festet? Ser ut som det er noe pastamasse eller noe, om jeg ikke tar feil :S Noen som vet hvordan dette tas vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Den er limt med rutelim som er ganske så elastisk. Men om du tar i litt forsiktig så får du av den skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Da var bilen satt til vinterlagring i garasje, jeg skal sette på et formsydd trekk, men har ikke bestilt det enda. Legger til de siste bildene av i bilen i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå