Glenglen Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Drømmer om ombygging jeg også men lommeboken strekker ikke helt til der enda. får modde det som skal gjøres i vinter, så får vi spare kostnadene til en senere anledning hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Aaah, Tror de blir drittøft med Vinge! Post mange bilder ! Har litt lyst på en sjøl !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Denne bilen er så fin! Felgene er bare helt rå! Men er ikke det M3 skjørt på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Ny CD spiller er på tide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Skal legge ut mange bilder når jeg har gjort det jeg skal og bilen blir tatt ut!! Er rieger infinity sideskjørt som sitter på nå, og de bygger 1,5-2cm mer enn hva m3 skjørta gjør. Så når jeg får på coilovers kommer de sikkert til å bli kjørt i stykker. Også ser det litt dumt ut når sideskjørtene bygger så mye mer ned enn hva frontfangeren gjør. Tenkte jeg skulle finne en cd-spiller som har likt lys som resten av interiørbelysning samt har RCA utgang bak, pluss usb/aux bak så jeg kan koble til mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Samme som jeg har du skulle hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Er det usb/aux, RCA osv bak på den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Er det usb/aux, RCA osv bak på den eller? er vertfall USB i front men den har så man kan skifte farge ser helt lik ut som i resten av bilen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Er det usb/aux, RCA osv bak på den eller? er vertfall USB i front men den har så man kan skifte farge ser helt lik ut som i resten av bilen hehe Åssen spiller er dette ? Spille mp3 fra usbpinne ? Beklager hvis dette blir feil i tråden din MagnusHN, si ifra hvis jeg skal slette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Går bra det Kunne tenkt meg å ha USB eller AUX bak egentlig, da jeg kan få det skjult ned til oppbevaringsrommet slik at det ikke henger ledninger å rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Regner med du legger ut her, hvis du kjøper deg spiller? kikker litt i tråden din innimellom for å se hvordan andre gjør det å får litt inspirasjon. Har blitt veldig bra, BMW nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Blir nok lagt ut her når det blir kjøpt inn noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Den typen her: http://www.pioneer.eu/no/products/25/12 ... index.html Har samme i 5ern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Samme som jeg har du skulle hatt Ja, det er en spiller for de tøffe gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 digger bilen din, og ikke minst planene dine! Keep the good work up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå