MagnusHN Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Tenkte at jeg skulle legge ut noen nye bilder som jeg fant inne på forumet her av bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veglin Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 en sedan er ikke en ekte is! sorry mac,for mange dører! fin ellers,litt mye rieger kanskje! M3-LOOK er finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platti Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Syntes 4-dørs gjør seg godt jeg, utrolig pent eksemplar du har Magnus! PS: Hvorfor i helv**** har jeg ikke sett bilen din!? La merke til at du holder til på Gjøvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigerfjord-karosseri Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 alle bmw sine sedaner er undervurderte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Synes denne bilen er nydelig slik den er jeg. bra folk velger annen styling en M tech. skiller seg ikke ut noe serlig med en M tech bil i dag egentlig. det fine med denne bilen er at den er like fin på biler som live. er vel ikke en steinsprut på den en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Nydelig E36 du har! Ta godt vare på denne perlen En (langsiktig) plan du kan ha med den må vel være skinninteriør..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Utrolig pen den sedan,en din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 nydelig bil:) kan jeg være så frekk og spørr om hva du betalte for den?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Nydelig E36 du har! Ta godt vare på denne perlen En (langsiktig) plan du kan ha med den må vel være skinninteriør..? Har lyst på skinninteriør, noen anelse på hva det ligger på i pris? Da sportsseter + dørpaneler og baksete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 nydelig bil:) kan jeg være så frekk og spørr om hva du betalte for den?=) Vil helst ikke legge ut her hvor mye jeg gav for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Da var bilen tatt ut, og det var godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Siden det var ganske bra vær i helga og jeg hadde tid. Fikk jeg tatt noen bilder av bilen Driver og redigerer så flere bilder kommer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 en sedan er ikke en ekte is! sorry mac,for mange dører!fin ellers,litt mye rieger kanskje! M3-LOOK er finere Sedan er like mye Is som både coupe, cab og compact for den del! Liker denne godt jeg, selv om den har Riegerfront. Den er gjennomført på en pen måte og da ser det bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 en sedan er ikke en ekte is! sorry mac,for mange dører!fin ellers,litt mye rieger kanskje! M3-LOOK er finere Sedan er like mye Is som både coupe, cab og compact for den del! Liker denne godt jeg, selv om den har Riegerfront. Den er gjennomført på en pen måte og da ser det bra ut Enig med mexos bare noen som ikke helt er med på hva som kom ut originalt Er jo bare rieger front her så "alt for mye" vet jeg ikke hvor du har fra. Kjempe pen bil og rieger front er minst like pen som m3 front spør du meg, så lenge resten er Mtech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Sedan er vel så fint som coupe det og ang m-tech så er jo det noe alle har og virker nesten som for noen at er obligatorisk. Fin bil du har forresten magnus Fortsatt fornøyd med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå