MagnusHN Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Sedan er vel så fint som coupe det og ang m-tech så er jo det noe alle har og virker nesten som for noen at er obligatorisk. Fin bil du har forresten magnus Fortsatt fornøyd med den? Enig der Tusen takk Nikolai!! Lurer på hvem som har fikset den? Jeg er kjempe fornøyd med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Ja, nei si det du Bra du er fornøyd. Blir det noen treff med bilen i år da? Er jo BMWCCN hedopp treff på vikingskipet 19 juni, så får møte opp der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Ja, nei si det du Bra du er fornøyd. Blir det noen treff med bilen i år da? Er jo BMWCCN hedopp treff på vikingskipet 19 juni, så får møte opp der. Regner med at jeg skal dit. Broren min reiser til syden dagen etter, så vi rekker det akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Supert Spre ryktet rundt, så blir vi mange folk med god-biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Her ser du åssen bilen så ut da jeg kjøpte den Fin å orginal! He,he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Ojj Såppas! Den har forandret seg veldig mye siden den gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Jada, blitt litt annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 En stor forskjell det der gitt, hehe Ser veldig strøken og hel ut Magnus! Denne må du ta godt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Den er så og si dønn strøken Den blir veldig godt tatt vare på. Blir vasket minst èn gang i uka : D Og når russetiden er ferdig blir det full polering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Synes jeg ser denne på samme plassen hver gang jeg er nedom dere. blir vel ikke mye brukt hehe?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Blir ikke så mye brukt nå om dagen, da det er russetid Men luftet den nesten i to timer i stad. Kjørte langt utpå toten! haha. Men blir mer brukt fremover da russetiden er over straks hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Blir vel snart lappen og tut og kjør her da eller ? Finfin sedan det her hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Blir vel det uti november en gang Men får kose meg med mye øvelseskjøring fremover! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Legger ut noen bilder til : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå